Gejala sembelit perlu diatasi dengan pemakanan yang betul


Salam sejahtera dan Alhamdulillah, sempat saya meluangkan masa untuk mengisi ruangan ini. Apa khabar pembaca blog inspirasihuda semua? Terima kasih kerana masih lagi setia mengikuti blog ini. Pagi ini saya nak kongsi dengan anda semua tentang kelebihan dan fungsi suplemen Shaklee Herb-Lax. Selain itu, Shaklee juga mempunyai set detox yang boleh digunakan juga dalam menghadapi masalah sembelit iaitu Alfalfa Complex, Peppermint-Ginger Plus, Herb-Lax, DTX Complex dan Vivix.
Kebanyakan ibu yang mengandung dan selepas melahirkan anak mengalami sembelit..saya juga pernah mengalaminya..bayangkanlah..lepas bersalin ditambah pulak sembelit,mestilah sakit yang amat kerana luka bersalin belum sembuh.

Bagi ibu mengandung boleh mengambil Herb-Lax untuk mengatasi masalah sembelit tapi hanya bila benar2 memerlukan. Kalau sikit2 cuma perlu lebihkan pengambilan fiber dan air.
Amat bagus sekiranya ibu mendapatkan nasihat pegawai perubatan terlebih dahulu untuk pengambilan produk herba.
Bagi ibu-ibu yang menyusukan anak pula anda cuma boleh mengambil Alfalfa sebagai detox. Herb Lax pula sesuai bagi yang tidak ada komitmen dengan menyusui si manja.
Bagi si manja yang selalu mengalami sembelit,bolehlah mengambil mealshake dan vitamin C

herblax, herb lax, detoks, shaklee, produk, sembelit, suplemen, vitamin, inspirasihuda
Herb-Lax Shaklee

 Testimoni Pengguna Herblax

sebelum saya mengenali shaklee saya seorang yang sangat sukar untuk membuang air besar. Adakalanya dua tiga hari baru saya membuang Setelah mengenali Shaklee saya mengambil Herb-lax untuk mengatasi masalah ini.Alhamdulillah,sangat berkesan..

Sebarang pertanyaan atau ingin mengetahui maklumat lanjut, boleh sms :



014- 507 5708( huda )
 FB : Nurul Huda


0 comments:

Catat Ulasan

Saya Nurul Huda Zakaria, Shaklee Independent Distributor (883327) kawasan Kota Bharu, Kubang Kerian dan Pengkalan Chepa. Produk Shaklee diyakini mampu memberi mutu kesihatan yang lebih baik seisi keluarga. Ianya sihat, selamat dan berkesan. Ingin berkongsi tips kejayaan perniagaan dan produk Shaklee hubungi/ whatsapp 014-507 5708. Terima kasih!

 
Inspirasi Huda (Sihat Bersama Vitamin)
Top