Apa khabar semua??... Hari ni sempat saya sharekan sedikit tentang promo june ni..walaupon ia hari kelapan dalam bulan Jun.... Meal Shakes.. 

Credit : Nurzahirah zakaria 

ni kegemaran saya dan famili..especially anak2 saya..mereka akan cakap setiap pagi.."ibu..nak susu bersama mealshake 1" ..hehe..jujurnya customer saya di malaysia ni adalah ibu2..jarng saya dapat customer bujang..jarang tu bukan maksud iada ye..hehe..adalah seorang dua..tapi lebih ramai ibu2 yang penting kan kesihatan anak2 mereka juga keluarga.... Mealshake ni fastfood jugak..tapi bukan macam KFC, MC D, Pizza hut..hehe..(marah org mc d, kfc n pizza hut)..tapi ni fastfood yg sihat.. haaa.. jangan keliru.. kalau fast food biasanya makanan segera yg kurang sihat.. tapi Mealshakes ni minuman segera yg berkhasiat...french vanila flavor.. . 'segera' disini bermaksud ianya segera diserap...  protin berkualiti tinggi dan mudah diserap dalam tubuh manusia dari kanak2 sehingga dewasa.. 
Memang rugi lah kalau tak beli time tgh promosi ni.... hihihi.. setin ni kalau sorang anak je yg consume, boleh bertahan dlm 2-3bulan..  Shelf life Mealshakes juga tak lama  (tempoh hayat expired) Ini utk menjamin kesegarannya, tapi tak rugi beli sekurang2nya ambil 1set (buy 6 free 1).. Kenapa? sebab kalau satu keluarga consume (ibu,ayah, anak 2-3org) setin tu utk sbulan sahaja... So kalau amik 1set blih simpan stok setengah tahun.. or share2 dgn kwn2... Dan yg best lagi Mealshakes ni bukan sahaja kaya dgn protin dan kalsium.. tetapi juga kaya dgn vitamin penting terdapat dlm per serving Mealshakes .. Vitamin A, Vitamin B12, B6, Thiamin, Riboflavin, Asid Folic,  Vitamin C, Vitamin E, Biotin, Vitamin D, Niacin, dan juga mineral2 penting kalsium, iodin, besi, fosforus, magnesium, selenium, chromium, molybdenum, zinc.. 

Memang sesuai lah utk anak2 kesayangan saya si aiman dan mimi yg cerewet tak makan sayur buah, so far saya bagi dia sejak usia 1tahun setengah.. Alhamdulillah.. kulit nya cantik , jarang demam, batuk pon kadang2 je...tu pon segan2 nak kena..hehe..takde masalah sembelit dah macam dulu..kalau dulu..kesiann saya tengok aiman meeran berak..macam nak beranak..seriusss..sampai saya jadi fobia nak bagi adik2 dia makan lepas tu... bijak tu ofkos..ckgu cakap kat sekolah baru ajar sampai G..dia dah hafal sampai z..mulut celoteh tak benti...sume nak tanya..hihi... tak overweight, ekzema pon dah takde..pendek kata.. mmg best la.. pelaburan yg berbaloi... lagipun saya rasa harganya mampumilik.. semua org pun mampu memilikinya.. Kalau mampu bli mainan baju puluh2 ringit. takkan mealshakes tak boleh.. ye tak.purata sbulan dlm rm20-rm30 sahaja..so no more excuses okay..... hihi

Bagaimana dengan anda? Nak cuba Shaklee? Anda boleh hubungi kami untuk dapatkan special price, konsultasi percuma, after sales service secara berterusan, dapat join group tertutup kami untuk perkongsian tentang masalah kesihatan dan maklumat berkenaan produk Shaklee...dan yang pastinya...anda boleh mendapatkan vitamin Shaklee dengan budget yang anda ada! Saya akan recommend kan vitamin yang sesuai dengan budget anda dan terangkan kenapa anda perlukan vitamin2 tersebut... 

 Boleh hubungi  Huda : 014-5075708 

untuk sebarang pertanyaan:) 

 * These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.
 

0 comments:

Catat Ulasan

Saya Nurul Huda Zakaria, Shaklee Independent Distributor (883327) kawasan Kota Bharu, Kubang Kerian dan Pengkalan Chepa. Produk Shaklee diyakini mampu memberi mutu kesihatan yang lebih baik seisi keluarga. Ianya sihat, selamat dan berkesan. Ingin berkongsi tips kejayaan perniagaan dan produk Shaklee hubungi/ whatsapp 014-507 5708. Terima kasih!

 
Inspirasi Huda (Sihat Bersama Vitamin)
Top