Saja nak share dengan anda..Pengedar Shaklee yang sah di Lundang, Kota Bharu. Beliau adalah seorang surirumah kepada 4 orang anak. Seorang lelaki dan 3 orang perempuan. Beliau ialah Syikin. Boleh hubungi beliau di talian 0199531061. 


Nak dijadikan cerita, syukin ni adik saya. Dulu saya tengok dia pon lemah je. Memang penat tau jadi surirumah. Beliau sangat mudah penat, dan selalu nak pitam. Yelah, surirumah ni...semua kerja buat sendiri. Terkejar2 setiap hari dan waktu. Dahla anak2 sedang membesar kan. Memang kecoh la..hehe...penat tu tak yah cakap la. tulah pengorbanan seorang ibu.

Then, saya offer pada Syikin untuk mengambil shaklee bagi menampung keperluan nutrien badannya. Yelah, makan pon kelam kabut. kadang2 tengahari baru makan. mana la nak cukup zat kan. Pastu syikin cuba amik set family wellness iaitu vitalea, b compleks, vitamin c, vitalea dan juga mealshake. Beliau juga tambah dengan alfalfa dan juga ostematrix(kalsium). Beliau juga breastfeed anak bongsunya masa tu. Memang obvious lah nampak perbezaan selepas amik shaklee. Syikin menjadi lebih bertenaga dan segar. Memang obvious berubah..dari yang lembik,lemah, tak berdaya kepada cergas, tangkas dan segar je sepanjang hari. 



 So, kalau anda di kota bharu nak mencuba shaklee, boleh hubungi syikin di 0199531061 ye..beliau tinggal di jalan dato' lundang..dekat dengan balai islam lundang:)


Credit : zahirah

0 comments:

Catat Ulasan

Saya Nurul Huda Zakaria, Shaklee Independent Distributor (883327) kawasan Kota Bharu, Kubang Kerian dan Pengkalan Chepa. Produk Shaklee diyakini mampu memberi mutu kesihatan yang lebih baik seisi keluarga. Ianya sihat, selamat dan berkesan. Ingin berkongsi tips kejayaan perniagaan dan produk Shaklee hubungi/ whatsapp 014-507 5708. Terima kasih!

 
Inspirasi Huda (Sihat Bersama Vitamin)
Top