Salam sejahtera dan selamat malam...memandangkan ramai yang bertanya saya tentang set kurus, sebelum tidur,saya ingin kongsi dengan pembaca blog tentang set kurus..

credit : nur zahirah
Dalam Shaklee, apa vitamin yang sesuai untuk menurunkan berat badan ye?



Alhamdulillah...Hepinya saya bila boleh buat orang lain hepi! Heheh...tulah salah satu nikmat hidup kan..jom kita baca info pasal alfalfa,lecithin dan cinch  ni...






Bagaimana lecithin, cinch dan alfalfa ni berfungsi dalam penurunan berat badan? Cinch mampu mengenyangkan sesiapa yang mengambilnya. Ia mempunyai 3 perisa iaitu coklat (memang yummy!!), cafelatte dan vanila. Lecithin ni pulak mampu memecahkan lemak2 yang terkumpul dalam badan kita manakala alfalfa membawa lemak2 yang dipecahkan ni ke sistem penghadaman untuk dibuang.

Bagaimana dengan anda? Nak cuba Shaklee? Boleh hubungi saya 0145075708 untuk sebarang pertanyaan:)

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

0 comments:

Catat Ulasan

Saya Nurul Huda Zakaria, Shaklee Independent Distributor (883327) kawasan Kota Bharu, Kubang Kerian dan Pengkalan Chepa. Produk Shaklee diyakini mampu memberi mutu kesihatan yang lebih baik seisi keluarga. Ianya sihat, selamat dan berkesan. Ingin berkongsi tips kejayaan perniagaan dan produk Shaklee hubungi/ whatsapp 014-507 5708. Terima kasih!

 
Inspirasi Huda (Sihat Bersama Vitamin)
Top