TAHUKAH ANDA? 

 Malaysia mendapat tempat pertama dikalangan negara ASEAN yang berdepan dengan masalah obesiti dan tempat keenam dikalangan Negara Asia Pasifik. Timbalan Menteri Kesihatan Datuk Rosnah Abdul Rashid Shirlin berkata perkara ini perlu diberi perhatian semua pihak.

 -Sumber BERNAMA-
credit


Malaysia ni memang banyak makanan yg sedap.Makanan yg sedap itu sememangnya tinggi, 
kandungan gula, lemak dan kolestrol.Bukan setakat sakit mata 
bila tengok susuk tubuh
 sendiri kat cermin, susah nak pilih pakaian, malu dan tiada
 keyakinan diri bila berdepan 
dengan orang lain, dan yang lebih membimbangkan, masalah 
berat badan juga
 boleh mengakibatkan pelbagai penyakit kronik.

Sy yakin, anda yg membaca artikel ni pastinya inginkan

 hidup yg sihat dan sentiasa tampil berkeyakinan,

Jom kite tengok perubahan pengguna
 set slimming shaklee.


''Alhamdulillah.setelah menggunakn Herb-lax+Lecithin+ESP selama 2 minggu.... sekarang perubahan ini lah yg brlaku kpd diri sy.... bkn sahaja berat semakin kurang... tetapi juga kulit mnjadi semakin lembut n halus... bekas2 jerawat dah semakin hilang.. rasa penat sudah tidak ada lagi... badan mnjadi cergas...mcm xpercaya.tapi inilah kenyataan ;) 


'' ALHAMDULILLAH ! Sy dah berjaya.setelah menggunakan pelbagai produk slimming..akhirnya saya tlh diperkenalkan oleh kwn saya Syahrina Trading tntg shaklee.sy dh berjaya menukar size dr xxL ke xl...nk target lagi tuk mendpt berat yg ideal..nge..nge..nge''






ok last year berat max hampir 80 kg.. after 3 month loss 15kg.
then sampai 4 bulan loss 17 kg. sampai 65 kg. pastu berat static but 
inch loss lah..
then mula ngelat... suka amik supplemen main2.. makan tak ingat tapi 
best berat tak naik tapi statik!

tahun baru nekad nak turun lagi.. kontrol kalori 1300 cal per day.
>> 4 day i loss 1 kg 





BELIAU BERJAYA MENURUNKAN BERAT  DARI 101 KG KEPADA 86 KG!!!




ANDA HANYA MEMERLUKAN :

Set Shaklee terdiri daripada:
  1. Cinch Shake Mix
  2. Cinch Energy Tea Mix
  3. Lecithin
  4. Herb-Lax


Cinch Shake Mix

Setiap kali anda minum Cinch Shake Mix, anda akan mendapat 24 gram protein, 24 jenis vitamin dan mineral penting dan 6 gram serat larut. Ini penting kerana protein digunakan untuk membina otot dan ototlah yang menaikkan kadar metabolisma dan juga membakar kalori. Makanan yang kaya dengan protein juga boleh menahan kelaparan. Cinch Shake Mix diperkaya dengan Leucine yang berfungsi untuk memelihara otot semasa anda menurunkan berat badan. Cinch Shake Mix terdapat dalam perisa chocolate, vanilla dan cafe latte.



Cinch Energy Tea Mix

Ia memberi anda tenaga semulajadi dan rasa yang selesa. Diperbuat daripada campuran teh eksotik putih, merah dan teh hijau Matcha. Cinch Energy Tea Mix merupakan perangsang dan pembekal tenaga semulajadi dan selamat. Ditambah dengan Taurina, ianya dapat meningkatkan tenaga dan ketahanan badan. Cinch Energy Tea Mix juga merupakan pilhan terbaik untuk menggantikan manisan dan kopi bagi mengekalkan kecergasan tubuh.



Lecithin

Setiap kapsul mengandungi 520mg lecithin soya termasuk 80mg kolin dan 48mg inositol. Lecithin yang dirembeskan oleh tubuh akan menghasilkan acetyl-kolin,inositol,fosforus dan lemak tak tepu. Fungsi utama Lecithin adalah untuk memecahkan lemak dan kolesterol.  



Herblax
   
Ia mengandungi 9 herba semulajadi: alfalfa leaves,senna leaves,anise seed,blue malva flower,buckhorn bark,licorice root,rhubarb root,fennel seed dan culver's root. Herblax merangsang usus untuk mempercepatkan proses pembersihan secara lembut kepada najis yang tersekat atau tersimpan lama dalam tubuh. Selain itu, Herblax juga membantu masalah sembelit dan tindakan pembersihannya yang lembut boleh mengembalikan semula proses semulajadi pergerakan usus (natural bowel movement). 










Kebaikan Set Shaklee:


  1.  Badan yang langsing dan rapi
  2.  Nampak lebih anggun
  3.  Rasa unggul
  4.  Rasa lebih bertenaga
  5.  Meningkatkan keyakinan diri
  6.  Meningkatkan kesihatan secara menyeluruh   http://inspirasihuda.blogspot.com  
boleh sms saya di 
  1. 014- 507 5708( huda ) ya untuk konsultasi lanjut dan harga best. 
      (^_^)


0 comments:

Catat Ulasan

Saya Nurul Huda Zakaria, Shaklee Independent Distributor (883327) kawasan Kota Bharu, Kubang Kerian dan Pengkalan Chepa. Produk Shaklee diyakini mampu memberi mutu kesihatan yang lebih baik seisi keluarga. Ianya sihat, selamat dan berkesan. Ingin berkongsi tips kejayaan perniagaan dan produk Shaklee hubungi/ whatsapp 014-507 5708. Terima kasih!

 
Inspirasi Huda (Sihat Bersama Vitamin)
Top