Kalau kata..."alah..shaklee ni orang yang tak reti pape yang buat biz.." hehee...janganla macam tu...sebab shaklee ni bukan sekadar orang biasa2 je yang join biz..ni nurse and doctors pon ada yang join.kalau ia tak elok..buat ape doc n nurses ni nak join kan?:)

Ni saya nak share...sepasang suami isteri kerja sebagai nurse kat Hospital Universiti Sains Malaysia, kubang kerian, kelantan.

Mereka gunakan shaklee untuk optimum health dan untuk kesihatan parents yang ada masalah diabetes. Hari tu Rasul ada amik vivix untuk ibunya yang ada masalah kesihatan iaitu diabetes. Alhamdulillah nampak ibunya makin bertenaga dan semakin baik. Tugas suplimen shaklee adalah untuk membantu setiap insan menjadi lebih sihat.

Akmar dan rasul tinggal di demit. Boleh hubungi akmar di 0179899846 atau rasul 0129530073 untuk sebarang order..kepada warga HUSM...jangan risau...pengedar Shaklee anda yang sah memang sangat dekat dengan anda! Jom hubungi mereka sekarang untuk dapatkan harga yang cukuppp ISTIMEWA!
 Credit : nur zahirah

0 comments:

Catat Ulasan

Saya Nurul Huda Zakaria, Shaklee Independent Distributor (883327) kawasan Kota Bharu, Kubang Kerian dan Pengkalan Chepa. Produk Shaklee diyakini mampu memberi mutu kesihatan yang lebih baik seisi keluarga. Ianya sihat, selamat dan berkesan. Ingin berkongsi tips kejayaan perniagaan dan produk Shaklee hubungi/ whatsapp 014-507 5708. Terima kasih!

 
Inspirasi Huda (Sihat Bersama Vitamin)
Top