Salam sejahtera buat semua pembaca blog saya…hari ni saya nak share tentang herblax..saya jarang share pasal herblax..tapi hari ni saya nak share tentangnya..semoga ia memberi manfaat kepada kita semua..Apakah ramuan utama dalam herblax ni? Sape tahu angkat tangan..hehe…Meh kita kaji apa itu herblax ye…ramai lagi orang yang tak tahu ni…
Ramuan asas Herblax ini terdiri daripada kombinasi sains perubatan tradisi dan teknologi barat. Ia mengandungi 9 herba semulajadi iaitu alfalfa leaves, senna leaves, anise seed, blue malva flower, buckhorn bark, licorice root, rhubarb root, fennel seed dan culver’s root. Sifatnya yang menggalakkan tindakan pembersihan yang lembut terbukti kesesuaiannya secara klinikal untuk digunakan oleh tubuh kita untuk jangka masa panjang. 
Uwaaahhhh….hebat2 kandungan ramuan dalam herblax ni…so apa ye manfaat utamanya? Ha, jom kita cari gali lagi ye…
Manfaat utama Herblax ni ialah:
1.       Pembersihan najis yan tersekat. (Ni sape2 yang ada masalah sembelit memang boleh amik herblax ni..flow die fluent je…takde jem2 dah..hehe)
2.       Merangsang usus untuk percepatkan proses pembersihan secara lembut kepada najis yang tersekat atau tersimpan lama dalam tubuh kita..(bila amik Herblax ni..tak yah dah gi jumpa doctor untuk masukkan ubat ikut bontot bagi senang berakJ)
3.       Membantu masalah sembelit (obviously!)
4.       Tindakan pembersihannya yang lembut boleh mengembalikan semula proses semulajadi pergerakan usus (natural bowel movement) dan secara langsungnya membantu masalah sembelit
5.       Mengempiskan perut (ni I like~)
6.       Ia membantu dalam mengurangkan atau member kepejalan pada perut. Sesuai diambil seperti biasa atau dicampurkan dalam air panas, sebagai minuman teh herba.
Ha….tu dia…penting jugak Herblax ni…biasanya saya akan berikan herblax ni dulu untuk diambil bagi mencuci perut sebelum customer saya ambil suplimen untuk pengurusan berat badan..yelah…kena cuci dulu perut..baru senang vitamin nak meresap dalam darah….so bagi kesan yang optimum kepada pengguna..

Bagaimana dengan anda? Nak cuba Shaklee? Boleh hubungi saya di 0145075708 untuk sebarang pertanyaan:) 

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

0 comments:

Catat Ulasan

Saya Nurul Huda Zakaria, Shaklee Independent Distributor (883327) kawasan Kota Bharu, Kubang Kerian dan Pengkalan Chepa. Produk Shaklee diyakini mampu memberi mutu kesihatan yang lebih baik seisi keluarga. Ianya sihat, selamat dan berkesan. Ingin berkongsi tips kejayaan perniagaan dan produk Shaklee hubungi/ whatsapp 014-507 5708. Terima kasih!

 
Inspirasi Huda (Sihat Bersama Vitamin)
Top