salam selasa buat semua.....saya nak berkongsi satu info pagi ni...iaitu set yang sesuai untuk preggy mom...




Saya dapat sms dari customer saya..

"kak..thanks perkenalkan saya dengan set pregnancy ni...saya tak rasa terlalu penat macam dulu walau saya uruskan anak sorang2 tanpa suami di sisi...saya sangat sukakannya!!dulu...saya kena biarkan anak2 saya 2 orang ni..balik keje je..saya nak tidur je...walau baru 3 bulan pegnen anak ketiga...saya penat..sekarang saya dah boleh aktif balik uruskan anak2...terima kasih perkenalkan shaklee set yang sesuai untuk pregnancy kepada saya ye kak...."

Sumber : Pn Zahirah

Bagaimana dengan anda? Nak cuba Shaklee? 
hubungi saya di 014-5075708


 * These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

0 comments:

Catat Ulasan

Saya Nurul Huda Zakaria, Shaklee Independent Distributor (883327) kawasan Kota Bharu, Kubang Kerian dan Pengkalan Chepa. Produk Shaklee diyakini mampu memberi mutu kesihatan yang lebih baik seisi keluarga. Ianya sihat, selamat dan berkesan. Ingin berkongsi tips kejayaan perniagaan dan produk Shaklee hubungi/ whatsapp 014-507 5708. Terima kasih!

 
Inspirasi Huda (Sihat Bersama Vitamin)
Top