Tiada lagi 'kelonggaran' dan keputihan selepas mengambil Alfalfa Complex


Masalah keputihan di kalangan wanita dan 'kelonggaran' selepas bersalin sering menjadi topik perbincangan tidak rasmi antara individu. Shaklee mempunyai saranan untuk kesihatan yang lebih baik berikutan masalah di atas. Supplement yang diperkaya mineral semulajadi Alfalfa Complex tampil membantu masalah kesihatan wanita dengan perakuan testimoni pengguna.

Alfalfa Complex juga sebahagian dari set detoks Shaklee yang bertujuan untuk meningkatkan kesihatan, memperbaiki sistem penghadaman dan membantu meningkatkan kesihatan kulit. Mlm ni saya nak kongsikan testimoni2 berkenaan alfalfa...jom kita tengok...apa kata pengguna2 alfalfa ni...ni saya amik dari teman seshaklee saya jugak masa blogwalking ...tq mommy iskandar dengan testimoni2 ni..

Ni kes yang ada masalah keputihan...dan juga testi tentang miss 'v' makin ketat walau selepas bersalin...

testimoni, alfalfa, inspirasihuda, shaklee, vitamin, suplemen


yang ada lagi testi tentang keputihan yang semakin menghilang setelah mencuba alfalfa..

testimoni, alfalfa, inspirasihuda, shaklee, vitamin, suplemen
Ni pulak cerita gembira bila dia amik ESP bersama alfalfa...niat untuk penyusuan..tapi dapat BONUS badan yang makin bertenaga pulak dah:) 

Bagaimana dengan anda? Nak cuba Shaklee?

Boleh hubungi saya..Pn Huda
014-5075708

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

0 comments:

Catat Ulasan

Saya Nurul Huda Zakaria, Shaklee Independent Distributor (883327) kawasan Kota Bharu, Kubang Kerian dan Pengkalan Chepa. Produk Shaklee diyakini mampu memberi mutu kesihatan yang lebih baik seisi keluarga. Ianya sihat, selamat dan berkesan. Ingin berkongsi tips kejayaan perniagaan dan produk Shaklee hubungi/ whatsapp 014-507 5708. Terima kasih!

 
Inspirasi Huda (Sihat Bersama Vitamin)
Top