Saya pasti RAMAI tercari-cari apakah supplemen yang dapat membantu anda sekalian sepanjang berpuasa nanti kan? Tak kisahlah ibu menyusu ke, tidak ke, mereka yang aktif  dengan aktiviti harian semua memerlukan bantuan untuk mengekalkan tenaga berpanjangan.. Yes, set Mighty Tripple Gem ini bukan sahaja sesuai untuk breakfast kita, tetapi juga SANGAT LARIS dan DIPERLUKAN sepanjang MUSIM BERPUASA. Apa yang terkandung dalam set ini? Dalam set ini ada ESP,PERFORMANCE DRINK, MEAL SHAKES..

ESP dan Mealshakes berasaskan protin, dan yang EXTRA pada Mealshakes ni sebab ianya mengandungi multivitamin, multimineral dan juga fiber yang lengkap. Performance Drink pula mengandungi OptiCarb yang membekalkan tenaga serta merta. Opticarb ialah rangkaian karbohidrat yang memberikan kita tenaga berterusan tanpa menganggu kestabilan gula dalam darah.


Apa pula KEBAIKAN set ini?
~ Bertenaga sepanjang hari
~ Membantu dalam meningkatkan tahap kepekaan & penumpuan
~ Memelihara kesihatan secara menyeluruh



Ikuti Testimoni mereka yang telah mencuba set ini..






Saya pernah bertanya kepada seorang doktor tentang cara pengambilan supplemen yang baik dan betul untuk bulan puasa. Beliau mencadangkan agar kita mengambil supplemen yang berbentuk minuman kerana badan lebih mudah menyerap. Lagipun jika kita ambil supplemen berbentuk pil, kita perlu consume air kosong yang banyak, jadi, sepanjang berpuasa kita dah tentulah minum air pun kurang kan, waktu sahur, waktu berbuka dan sebelum tidur sahajalah waktu kita nak minum air banyak-banyak... So, saya ambil set ini sepanjang berpuasa.. anda pula bagaimana? Jika taknak puasa terjejas, boleh dapatkan set ini...

credit


huda ( 014-5075708 )
www.inspirasihuda.blogspot.com

 

0 comments:

Catat Ulasan

Saya Nurul Huda Zakaria, Shaklee Independent Distributor (883327) kawasan Kota Bharu, Kubang Kerian dan Pengkalan Chepa. Produk Shaklee diyakini mampu memberi mutu kesihatan yang lebih baik seisi keluarga. Ianya sihat, selamat dan berkesan. Ingin berkongsi tips kejayaan perniagaan dan produk Shaklee hubungi/ whatsapp 014-507 5708. Terima kasih!

 
Inspirasi Huda (Sihat Bersama Vitamin)
Top