Alhamdulillah...segala puji bagi Allah.syukur..dah genap setahun saya menyusu anak kedua saya nurul izzah.InsyaAllah saya akan teruskan menjayakan penyusuan selama 2tahun.


Memang saya xpandang remeh tentang penyusuan ni,sebab ramai juga dikalangan ibu xmempunyai susu badan yang mencukupi.Mungkin disebabkan faktor makanan,tekanan tempat kerja,zat tak mencukupi.
Saya tahu pemakanan memainkan peranan penting untuk membekalkan susu yang mencukupi buat si manja.sebab itulah saya memilih untuk mengambil vitamin.Jom dapatkan tips banyakkan susu badan disini.

huda
014-5075708
www.inspirasihuda.blogspot.com

0 comments:

Catat Ulasan

Saya Nurul Huda Zakaria, Shaklee Independent Distributor (883327) kawasan Kota Bharu, Kubang Kerian dan Pengkalan Chepa. Produk Shaklee diyakini mampu memberi mutu kesihatan yang lebih baik seisi keluarga. Ianya sihat, selamat dan berkesan. Ingin berkongsi tips kejayaan perniagaan dan produk Shaklee hubungi/ whatsapp 014-507 5708. Terima kasih!

 
Inspirasi Huda (Sihat Bersama Vitamin)
Top