Wah, Shaklee belanja lagiii...hehe..masa untuk menerima "penghargaan" dari Shaklee. Bagi mereka yang bekerja keras cycle 2013/14..ini masa untuk menerima penghargaan dari Shaklee..

walaupun saya juga tersenarai untuk makan malam pada waktu ni..tapi saya xdapat hadir..saya ke Terengganu ( ade kenduri kawen sepupu sebelah suami ) insyaAllah..tahun depan dapat lagi..:)

Jawapan Kenapa saya memilih Shaklee untuk berbisnes..:)



Award pertama saya wakilkan mak dan adik2 ambilkan..lagipun mereka pergi jugak sebab meraikan kakak sulungku..( Master ira )..

Kenapa nak buat bisnes Shaklee??Ini Jawapan saya..:) klik pada Jawapan.



saya share gambar2 yang mereka ada ni haaaaaa....TERUJA sangat!! Tahniah2!!




K.long ( master ira ) dan suami:)

Shaklee glitter dinner

 Rakan2 bisnes..:)

Pasangan romantikaa.. Hehee


my sister and brother and my MENTOR!!

mak dan nanny shaklee..hihi

Balas dendam berposing malam ni hehe

Produk ni mesti jadi kegemaran seluruh rakyat malaysia!


My mentor with Roger Barnett

Lama dah kenal suara..tapi baru jumpa...miss olivia:)

Kriteria untuk sertai makan malam tajaan Shaklee ni adalah bagi sesiapa yang layak mendapat anugerah Shaklee. Jadi, shaklee bagi sekali "free" makan malam ni untuk menghargai mereka yang berjaya dan cemerlang dalam Shaklee pada cycle 2013/2014:)

Bila sertai Shaklee ni memang best! Dapat makan free kat hotel tiap bulan sebab shaklee selalu buat kelas tiap bulan:). Shaklee juga selalu bagi penghargaan kepada semua yang bekerja keras. Shaklee juga memberi penajaan percuma untuk gi jalan2 ke luar negara dan dalam negara...tapi sudah pasti bagi mereka yang bersungguh2 berbisnes shaklee.

Seronok! Memang seronok..inilah bisnes keluarga..yang saya dapat rasa hingga ke hati..betul..saya rasakan shaklee sebagai satu keluarga besar saya..

Anda? Juga ingin merasakannya?
Bertindak sekarang...

huda
014-5075708

0 comments:

Catat Ulasan

Saya Nurul Huda Zakaria, Shaklee Independent Distributor (883327) kawasan Kota Bharu, Kubang Kerian dan Pengkalan Chepa. Produk Shaklee diyakini mampu memberi mutu kesihatan yang lebih baik seisi keluarga. Ianya sihat, selamat dan berkesan. Ingin berkongsi tips kejayaan perniagaan dan produk Shaklee hubungi/ whatsapp 014-507 5708. Terima kasih!

 
Inspirasi Huda (Sihat Bersama Vitamin)
Top