Siapa yang memerlukannya?… 

Sesiapa sahaja tidak kira lelaki atau perempuan dewasa yang ingin mengekalkan kesihatan sendi, yang aktif dan lasak. Lazimnya ibu bapa kita yang dah mengalami penyusutan tulang rawan, orang-orang muda yang lasak, atau ibu-ibu yang Supermom. Biasa lah, ibu-ibu yang dah ade anak ni, memang sakit sendi lah tulang lah. Maklum lah semua dah longgar… dengan nak mengejar anak-anak lagi, buat kerja rumah lagi, kerja opis lagi.. huhu.. memanglah sakit, lenguh..

AJHT boleh melegakan dan membantu mengurangkan sakit sendi. Mengikut kajian klinikal yang di buat, kesannya dah boleh dilihat / dirasai seawal 5 hari selepas penggunaan.
20130806-232703.jpg
Bagaimana ia bertindak?
AJHT membantu kita dalam 3 cara:
  1. Menyokong keselesaan sendi: Ekstrak Boswellia menghalang pembentukan bahan kimia yang menyerang tulang rawan.
  2. Bertindak sebagai ‘kusyen’: Ekstrak jagung membantu mengekalkan tulang rawan
  3. Memelihara tisu penyambung yang sihat: Zinc, copper, manganese and vitamin C merupakan nutrien penting dalam kesihatan sendi dengan membekalkan sokongan nutrien untuk kolagen dan komponen tisu penyambung lain yang memberikan kekuatan dan struktur terhadap sendi.
Keistimewaan jenama Shaklee:
  1. SENTIASA BERKESAN
    • Ekstrak proprietari Boswellia yang digunakan dalam Shaklee AJHT bukan sahaja mengandungi asid Boswellia AKBA yang pekat bagi menyokong keselesaan sendi, tetapi juga mengandungi bahan semulajadi lain daripada resin Boswellia yang mempunyai bioaktiviti yang lebih baik bila bergabung berbanding AKBA sahaja.
    • AJHT 100% bebas kondroitin bagi penyerapan ekstrak jagung yang lebih baik. Penyelidikan baru-baru ini menunjukkan yang sulfat kondroitin juga boleh menggangu penyerapan ekstrak jagung dan glukosamina.
  2. SENTIASA SELAMAT
    • 100% berasaskan sayur-sayuran
    • Kaplet mudah telan
    • Bebas gluten
  3. SENTIASA MESRA ALAM
    • Botol yang dikitar semula.
    • Pembungkusan yang Bebas Bisfenol-A (BPA)
Hubungi saya untuk tempahan 

huda
014-5075708
“It is health that is real wealth and not pieces of gold and silver” – Mahatma Gandhi

0 comments:

Catat Ulasan

Saya Nurul Huda Zakaria, Shaklee Independent Distributor (883327) kawasan Kota Bharu, Kubang Kerian dan Pengkalan Chepa. Produk Shaklee diyakini mampu memberi mutu kesihatan yang lebih baik seisi keluarga. Ianya sihat, selamat dan berkesan. Ingin berkongsi tips kejayaan perniagaan dan produk Shaklee hubungi/ whatsapp 014-507 5708. Terima kasih!

 
Inspirasi Huda (Sihat Bersama Vitamin)
Top