www.inspirasihuda.blogspot.com

Saya senyum bila encik suami kata "kurma Malaysia berbuah, dia pun nak berbuah".. Seleroh encik suami berbual dengan sahabatnya di Skype. Tahniah juga saya ucapkan buat bakal ibu dan bakal ayah, tidak lupa yang sedang hamil untuk anak ke seterusnya. Nabi berbangga dengan umatnya yang ramai, namun usah pula kita jadi umat yang sia-sia persis buih di lautan.

Ramadhan tiba dan anda disahkan hamil atau sedang hamil, menarik kan? Di Ramadhan inilah kita banyak melakukan aktiviti ibadah, puasa, solat tarawikh, quamillail, sedekah, tadarus al-Quran dan sebagainya semuanya cukup bermakna buat diri kita bahkan untuk anak dalam kandungan kita.

Gembiranya si comel dalam kandungan ini bila ibunya selalu mengalunkan irama al-Quran, rezekinya sudah ditetapkan Allah sejak di alam roh lagi. Roh juga perlu diberi makan dengan makanan ibadah, begitu juga jasad perlu dijaga dengan pemakanan seimbang dan cara hidup sihat.

Bagi yang hamil, Set Mengandung Shaklee insya-Allah dapat memenuhi keperluan anda sebagai ibu hamil sepanjang tempoh kehamilan tersebut. Terlebih dahulu tahniah saya ucapkan di atas kehamilan anda.

Saya tampilkan Set Hamil Shaklee Vita-C, Vita-Lea, B-Complex, Ostematrix & Omega Guard.

PM/ Whatsapp saya di 014-507 5708

0 comments:

Catat Ulasan

Saya Nurul Huda Zakaria, Shaklee Independent Distributor (883327) kawasan Kota Bharu, Kubang Kerian dan Pengkalan Chepa. Produk Shaklee diyakini mampu memberi mutu kesihatan yang lebih baik seisi keluarga. Ianya sihat, selamat dan berkesan. Ingin berkongsi tips kejayaan perniagaan dan produk Shaklee hubungi/ whatsapp 014-507 5708. Terima kasih!

 
Inspirasi Huda (Sihat Bersama Vitamin)
Top