Terima kasih kerana sudi singgah di inspirasihuda.blogspot.com nie...tanpa anda siapalah saya kan..hihi.Topik menarik hari ni tentang cantik dan sihat. Saya pasti semua orang nak cantik dan sihat nie,Tak kira lelaki dan perempuan kan?? buktinya?? bila awek nak jumpa buah hati,mesti tempek gak bedak muka sikit,Kita semua sangat pentingkan kecantikan. Terutamanya bab muka. Muka cantik berseri tanpa jerawat dan jeragat memang menjadi idaman semua wanita. Orang kata dari wajah turun ke hati!Tak gituuu???hihii..


Peringatan buat semua,nak pilih produk kecantikan ke,pastikan anda pilih produk yang selamat dan tanpa bahan kimia.Cuba lihat video ni,akibat salah pilih produk,kulit muka bertambah teruk pulak jadinya...

 

Penantian selama 7 tahun dah berakhir,Kini kulit master farizan gebu macam baby dah pulakkkk...memang jeless ku tengok.

Saya bersama kak jan di program master tour terengganu.

 Wanita memang takut hilang wajah cantik berseri kerana:



   1. risau suami atau kekasih cari gadis lain
    2.nampak tua sebelum masanya
    3.hilangkan keyakinan diri untuk kemajuan kerjaya
   4. kemesraan hubungan suami isteri menjadi pudar
   5. malu untuk berselfie di media sosial
    6.hilang aset utama daya penarik

Wanita yang bergelar isteri wajib berwaspada dengan fakta ini:

Lelaki memang suka pandang muka perempuan berdahi licin. Dari dahi licin itu, baru pandangannya turun dan turun dan turun. Maksudnya apa? Maksudnya meskipun kebanyakan mereka suka tengok muka dahulu, kalau muka cantik, kelemahan lain terus boleh ditoleransi. Lupa terus isteri di rumah! That's why isteri dituntut jaga penampilan diri, suka berhias untuk suami demi kerukunan rumah tangga.

Jadi wanita jangan jadi pemalas untuk mencantikkan diri. Kena berusaha pelihara kecantikan diri dari seawal usia muda. Jenuhlah kita nak menjaga kulit, menghapus jeragat, menonyoh pencuci pelembap penyegar siang malam pagi petang kan. Jangan risau! Kini ada cara mudah untuk sentiasa cantik berseri. Tapi tahukah kita kecantikan dalaman perlu dirawat dahulu. Biasanya bila dalaman cantik, luaran pasti cantik!!!!

Peringatan buat Isteri......

# Isteri yang mampu menyenangkan hati suami adalah penawar dalam rumah tangga.

   # Suami yang senang hati, rumahtangga terjaga dan anak - anak terbela.

  #  Jagalah kesihatan dan kecantikan diri kita dari muda supaya dikemudian hari kita tidak akan mengeluarkan banyak belanja dalam kos perubatan dan kecantikan diri!

Thanks for reading! :)
semoga bermanfaat...
 
Anda inginkan set kesihatan Keluarga??juga untuk kesihatan menyeluruh??jangan segan2 boleh hubungi saya di 014-5075708 ( huda )
  
Ingin mendapatkan supplemen yang sesuai untuk anda dan keluarga?
Atau ingin menjana pendapatan 4-5 angka dengan hanya duduk di rumah?
Hubungi huda untuk  FREE CONSULTATION
 
Ingin tahu bagaimana cara nak jadi ahli shaklee??klik dibawah.
HUDA | 014-5075708

0 comments:

Catat Ulasan

Saya Nurul Huda Zakaria, Shaklee Independent Distributor (883327) kawasan Kota Bharu, Kubang Kerian dan Pengkalan Chepa. Produk Shaklee diyakini mampu memberi mutu kesihatan yang lebih baik seisi keluarga. Ianya sihat, selamat dan berkesan. Ingin berkongsi tips kejayaan perniagaan dan produk Shaklee hubungi/ whatsapp 014-507 5708. Terima kasih!

 
Inspirasi Huda (Sihat Bersama Vitamin)
Top