Assalamualaikum wbt..

Apa khabar semua??Terima kasih kerana sudi singgah di blog inspirasihuda ni.Dari minggu lepas lagi huda ingin berkongsi dengan pembaca,teruja sangat dapat feedback dari kak syikin.Pada mulanya Kak syikin menegur saya di facebook,beliau nak cuba set mengandung dan berpantang..

selepas mencuba set mengandung,kak syikin menghubungi saya,kak syikin berpuas hati mengambil set mengandung,badan tidak cepat letih walaupun dah sarat.mood pun okey,tiada sebarang masalah kesihatan yang dihadapi sepanjang waktu kehamilan.

Selepas bersalin,kak syikin menambah zink,alfalfa dan omegaguard untuk digunakan semasa berpantang.Hasilnya...susu badan banyak,kulit baby putih melepak,pendek kata ibu dan anak sihat,tiada masalah...luka bersalin cepat sembuh.kak syikin pun merasai perbezaan kulit.

Kak syikin semakin yakin keluar rumah tanpa secalit bedak pun...hihi.best kan?? badan sihat dan cantik.

Kini kak syikin dah jadi sebahagian dari keluarga besar shaklee.Anda inginkan set kesihatan??bolehlah menghubungi kak syikin untuk mendapatkan suplement yang sesuai untuk anda.

kak syikin bersedia berkongsi dengan ibu2 yang nak sihat,cergas dan cantik!!!!

hubungi kak syikin di 017-330 5117

Free konsultasi.


4 comments:

  1. Iza pun nak cmtu.xsabar nak pregnant

    BalasPadam
    Balasan
    1. hihi...insyaAllah...iza prgnant pasti makin cantik dan kiut..

      Padam
  2. Balasan
    1. selesa keluar rumah tanpa masalah kulit berminyak.terima kasih manan,kerana sudi singgah sini.semoga bermanfaat..

      Padam

Saya Nurul Huda Zakaria, Shaklee Independent Distributor (883327) kawasan Kota Bharu, Kubang Kerian dan Pengkalan Chepa. Produk Shaklee diyakini mampu memberi mutu kesihatan yang lebih baik seisi keluarga. Ianya sihat, selamat dan berkesan. Ingin berkongsi tips kejayaan perniagaan dan produk Shaklee hubungi/ whatsapp 014-507 5708. Terima kasih!

 
Inspirasi Huda (Sihat Bersama Vitamin)
Top