Hari ini saya ingin memperkenalkan pengedar shaklee di kawasan anda..( JOHOR BHARU )..Jom ikuti shaklee effected yang telah beliau kongsikan...
.................................................................................................................
Saya rohaiza bt mohamad yunus merupakan pengedar sah shaklee .


Selain penghantaran ke seluruh negara, saya juga menerima penghantaran terus ke rumah anda terutama di johor bahru atau kawasan jajahan takluk johor.
Nak cuba set yang  awesome ni

Iza
0193905919
Purpelicious


shaklee effected

Assalam sume, saya nak share hari ni pasal kesan yang dirasai oleh customer saya dan ayah saya sendiri. Ayah saya merupakan seorang perokok yang tegar.Selain suka mengamalkan gaya pemakanan yang tidak sihat.Ayah saya juga merupakan penghidap darah tinggi dan gaot yang agak teruk rasanye. Ketika bulan dua tahun ni ayah saya mengalami kemalangan dengan melanggar divider tepi jalan.

 Kemalangan ini terjadi kerana jantung ayah saya terhenti akibat dari batuk yang terlalu teruk, bapak saya pengsan terus tidak sedarkan diri sejurus selepas batuk. Doktor beritahu ayah bernasib baik sebab ada kes cmni  jantung terus berhenti buat selamanye. Bapak saya ditahan selama seminggu dan dibenarkan pulang sejurus tekanan darahnye bertukar normal.

Saya berasa susah hati memikirkan keadaan ayah. Doktor beritahu ayah perlu berhenti hisap rokok kerana rokok mengakibatkan jantung ayah lemah.

Selepas hasil penilitian saya , saya mendapati ayah saya memerlukan omegaguard dan coqhealth. Ini kerana omegaguard berupaya mencairkan darah dan membantu menurunkan tekanan darah. Coqhealth pula berfungsi untuk merawat batuk dan jantung abah agar kekal sihat. 

 kesan
 ayah mendapati dirinye bertambah sihat, jantung dia juga bertambah sihat. Tiada lagi batuk kedengaran, tekanan darah abah juga kembali normal. Untuk pengetahuan semua ayah saya tidak mengamalkan langsung ubat hospital kerana diri dia terlalu takut dengan ubat sebab tue saya mengambil inisiatif lain dengan memberinya shaklee.   




 kisah kedua 
 pada bulan 4/2014 saya dikejutkan dengan berita suami pengasuh anak saya dimasukkan ke hospital daerah ini. Ini kerana suami dia mengalami sesak nafas dan keadaan jantung yang sangat lemah.
 doktor mengatakan bahawa darah dalam badan terlalu pekat dan jantung dia juga lemah. Pada malam sebelum kejadian, suami pengasuh saya minum air berkarbonat bersama sate  dengan kuantiti yang sangat banyak. Ini menyebabkan dia terkena serangan jantung kerana memakan makanan yang tinggi kolestrol.

 Dia ditahan selama 3 hari, apabila keadaan diri dia stabil dan darah yang pekat dapat dicairkan barulah doktor benarkan pulang.

 Apabila pulang dari hospital, suami pengasuh saya tercari- cari produk yang boleh memulihkan kesihatan diri nye. Dia google dan hasilnye dia terjumpa barangan shaklee. Dia muda lagi dalam linkungan 40 tahun, sebab tue dia takut apabila kena serangan ni.

Sebenarnye dia memang tahu saya sedang aktif menjual produk shaklee. Cuma pada masa itu dia tidak berkeinginan untuk mencuba apa2. Alhamdulillah pintu hati dia telah terbuka untuk menggunakannye. 

Dan sekarang  dia la pelanggan tetap saya, walaupun kawan2  mengatakan dia gila kerana sanggup berhabis duit ratus2 setiap bulan untuk membeli keperluan diri dia. Namun dia merasa puas kerana kesihatan  dia pulih seperti sediakala. Hasil pemeriksaan berkala dihospital mendapati suami pengasuh sudah pulih kembali sepenuhnye. 

Shaklee telah membantu ramai orang. Adakah anda ingin dibantu?  Jom bersama saya. Izinkan saya membantu anda. 
Iza 0193905919
 

Haaa...tu dia sedikit sebanyak berkaitan iza...sape2 nak COD sekitar johor bharu,boleh hubungi beliau...

2 comments:

  1. Terbaik k.huda..Terimakasih. .

    BalasPadam
  2. Sama2 iza.:) teruskan usaha murni iza tu..akak doakan iza berjaya dunia akhirat.

    BalasPadam

Saya Nurul Huda Zakaria, Shaklee Independent Distributor (883327) kawasan Kota Bharu, Kubang Kerian dan Pengkalan Chepa. Produk Shaklee diyakini mampu memberi mutu kesihatan yang lebih baik seisi keluarga. Ianya sihat, selamat dan berkesan. Ingin berkongsi tips kejayaan perniagaan dan produk Shaklee hubungi/ whatsapp 014-507 5708. Terima kasih!

 
Inspirasi Huda (Sihat Bersama Vitamin)
Top