Salam cuti Malaysia....
 
saya dapat pm dari akaun fb dari kaum adam...

"huda,asyik2 post pasal menyusu,cantik,slim..suplement untuk kesihatan lelaki xde ke?hihi.."

haa...kaum adam pun berminat jgk dengan suplement...

mana xde nyeerrr....kaum adam boleh jugak..nak cantik,nak slim,boleh ambik jugk..jangan risau..

Kali ni saya nak cerita tentang vitamin yang membantu Meningkatkan Kesihatan dan Kecergasan Lelaki...Sebelum ni asyik cite pasal wanita je kan??hehe..jgn xtau..set untuk lelaki ada jugak tau ^_^..Jom baca info best nih...
 .....................................................................................................
 
Lelaki tidak terkecuali dalam menghadapi pelbagai masalah kesihatan seperti penyakit jantung, penyakit kencing manis, obesiti, strok dan banyak lagi.  Ada di antara mereka mengalami perubahan hormon seawal usia 30 tahun yang membawa kepada masalah kesihatan yang rumit dalam hidup mereka seperti:

  • Mati pucuk
  • Pembesaran prostat
  • Kelesuan
  • Kurang tenaga dan stamina 
 
Set ini terdiri daripada :-
  • OMEGA GUARD
  • ZINC COMPLEX
  • VITA-E COMPLEX

Kebaikan :
  • Memelihara kesihatan prostat
  • Meningkatkan kecergasan dan kesihatan badan
  • Memelihara jantung dan sendi yang sihat
  • Membantu mengekalkan tekanan darah normal
  • Mengawal tahap kolesterol yang sihat
  • Membantu tubuh badan memetabolismekan karbohidrat, lemak dan protein
  •  
Saya telah membuat pilihan bijak bersama Shaklee,bagaimana dengan anda??
nak cuba??
 
Hubungi saya di 014-5075708
FB: Nurul Huda
  
 inspirasihuda.blogspot.com
·   Dapatkan konsultasi dan cara pengambilan yang betul apabila membuat pembelian dari saya sebagai Shaklee independent distributor anda.

     

0 comments:

Catat Komen

Saya Nurul Huda Zakaria, Shaklee Independent Distributor (883327) kawasan Kota Bharu, Kubang Kerian dan Pengkalan Chepa. Produk Shaklee diyakini mampu memberi mutu kesihatan yang lebih baik seisi keluarga. Ianya sihat, selamat dan berkesan. Ingin berkongsi tips kejayaan perniagaan dan produk Shaklee hubungi/ whatsapp 014-507 5708. Terima kasih!

 
Inspirasi Huda (Sihat Bersama Vitamin)
Top