Assalamualaikum wbt...Salam ceria buat pembaca inspirasihuda...

Pengobanan ibu bapa..Terharu saya mengenangkan pengorbanan mereka..
Betahun-tahun lamanya mereka berdua menghabiskan masa dan berkorban segala-galanya untuk kita...
Tak kira hujan panas, terik mentari. Semuanya mereka redah dan harungi semata-mata untuk melihat kita membesar dengan sihat dan menjadi insan berguna.lutut sakit,kolagen hilang..semua tu mereka tidak kisah.

Kini tibalah masa untuk kita membalas jasa mereka. Walaupun sebenarnya tidak mampu kita balas sepenuhnya namun kita masih boleh berusaha untuk membuatkan mereka tersenyum bukan?



Sempena bulan kasih sayang Shaklee ini, marilah sama-sama kita menghadiahkan buat insan tersayang Collagen Powder yang telah diuji secara klinikal terbukti berkesan untuk kesihatan kulit dan tubuh badan.
Apalah sangat kita berkorban untuk mereka hanya dengan memberi mereka SET Collagen Beli 6 percuma 1 yang Shaklee tawarkan.

Semoga dengan usaha ini mampu menyejukkan hati mereka melihat kesungguhan kita dengan memberikan hadiah terbaik buat mereka.

sejak setahun lalu mak ayah saya menggunakan collagen,disini saya ingin kongsikan apa yang mereka rasa..

 

collagen effect :
mak dan ayah tidak sakit2 badan lagi.
pergerakan mak ayah cergas..
kulit terasa licin dan lembab..


Ingin mendapatkan konsultasi percuma Collagen Shaklee??

hubungi saya
014-5075708
www.inspirasihuda.blogspot.com

0 comments:

Catat Ulasan

Saya Nurul Huda Zakaria, Shaklee Independent Distributor (883327) kawasan Kota Bharu, Kubang Kerian dan Pengkalan Chepa. Produk Shaklee diyakini mampu memberi mutu kesihatan yang lebih baik seisi keluarga. Ianya sihat, selamat dan berkesan. Ingin berkongsi tips kejayaan perniagaan dan produk Shaklee hubungi/ whatsapp 014-507 5708. Terima kasih!

 
Inspirasi Huda (Sihat Bersama Vitamin)
Top