Alhamdulillah...

Jutaan kesyukuran ku panjatkan kepada ilahi kerana pertemukan saya dengan orang yang HEBAT seperti mereka. Mereka Master Nur Zahirah ( kakak kandungku,juga Mentor saya didalam bisnes ni ),Master Laila ( Nenek Shaklee ),PM Cery ( Moyang Shaklee ) Mereka adalah Mentor saya. Apa yang HEBATnya mereka????

 Saya bersama master ira,master laila,dan PM cery

Haaa...rahsianya mereka tidak pernah jemu memberi,pimpin dan terus memimpin untuk kita mampu memimpin orang lain.Mereka mahu kami berjaya seperti mereka,juga mampu membantu orang lain untuk terus maju,dan sihat .

Di rumah RAHSIA kami, mereka selalu ingatkan kami tentang amalan rohani, kenapa amalan rohani penting??kerana ia "tali'' yang menhubungkan kita dengan Maha pencipta.


PM cery tak pernah jemu membakar semangat di ' rumah rahsia 
( untuk ahli dibawah Group JUTAWAN )


K.cery pesan lagi,kalau nak jana bonus...mesti ada 3 ni..
iaitu-tolong org lebih sihat, better life,green planet..

dan macam2 lagi kata2 semangat dan bimbingan disajikan di rumah rahsia kami.Apa yang penting,ia boleh menambah nilai hidup kita dan orang sekeliling kita,InsyaAllah....

Anda nak join kami bersama2 dibawah "jutawan'' ?? Berbisnes dan tambah nilai hidup orang lain juga.

Hubungi saya di 014-5075708
www.inspirasihuda.blogspot.com 
 

3 comments:

  1. Orang yang berjaya ni kalau kita perati..kita dengar.. Mereka tak pernah ada negative thinking.. Negative feeling. Betul x? Dulu saya join Amway that's why saya tau. Hope sis pun berjaya macam mereka. Insyaallah berkat usaha & doa pada Allah sia akan berjaya.
    * Saya ni malas :)

    BalasPadam
  2. InsyaAllah..ye betul tu sis..mereka sentiasa positif!!hihi..moga sis juga berjaya dalam bidang yang diceburi.terima kasih.:)

    BalasPadam

Saya Nurul Huda Zakaria, Shaklee Independent Distributor (883327) kawasan Kota Bharu, Kubang Kerian dan Pengkalan Chepa. Produk Shaklee diyakini mampu memberi mutu kesihatan yang lebih baik seisi keluarga. Ianya sihat, selamat dan berkesan. Ingin berkongsi tips kejayaan perniagaan dan produk Shaklee hubungi/ whatsapp 014-507 5708. Terima kasih!

 
Inspirasi Huda (Sihat Bersama Vitamin)
Top