Assalamualaikum..


.... untuk yang masih ragu2 status Halal Shaklee... sila rujuk HALAL certificate dibawah ini... dan ada customer yang called ISA sendiri dan pihak ISA dah pun mengesahkan cert ni authentic.. anda pun kalau tak percaya cert ni...boleh call ISA..

ISA?...mungkin kita selama ni dah biasa dgn JAKIM..jadi bagi yang kurang familiar.. ISA ni bukan akta yang tahan org dlm lokap tu yer..ahah... ISA ni Islamic services of America. dan ia diperakui oleh JAKIM... Jadi pendek kata. semua yg dilistkan di certificate tu..halal..... mmg popular di Malaysia..

Akhir kata... I'm glad with my choice... Alhamdulillah...

credit  : k.cery

terima kasih kerana visit ke sini..

www.inspirasihuda.blogspot.com
Kenapa Produk Luar Negara




Sabda Rasulullah (SAW) bermaksud "Hikmah itu barangan tercicir orang mukmin, di mana sahaja dia menemuinya dialah yang berhak dengannya"

0 comments:

Catat Ulasan

Saya Nurul Huda Zakaria, Shaklee Independent Distributor (883327) kawasan Kota Bharu, Kubang Kerian dan Pengkalan Chepa. Produk Shaklee diyakini mampu memberi mutu kesihatan yang lebih baik seisi keluarga. Ianya sihat, selamat dan berkesan. Ingin berkongsi tips kejayaan perniagaan dan produk Shaklee hubungi/ whatsapp 014-507 5708. Terima kasih!

 
Inspirasi Huda (Sihat Bersama Vitamin)
Top