www.inspirasihuda.blogspot.com

Saya kongsikan bersama anda sebuah artikel berkenaan Advance Joint Health Tablet (AJHT) dari majalah HARMONI, 15 Januari 2013

Shaklee Advanced Joint Health Tablet Untuk Kesihatan Sendi

Sama ada anda menghidapi sakit sendi atau tidak, adalah penting bagi mengambil nutrien yang tepat bagi menjaga kesihatan sendi. Shaklee Advanced Joint Health Tablet adalah produk terbaru Shaklee membantu meningkatkan keselesaan sendi dan pergerakan. Ia mengandungi esktrak unik Boswellia aktif dengan paten tertunda, ekstrak jagung dan nutrien penting lain termasuk Zink, Tembaga, Mangan dan Vitamin C. Produk ini menggunakan tumbuhan dan bahan-bahan berasaskan mineral dan formula sayur-sayuran 100%. Hasilnya sendi lebih KUAT, FLEKSIBEL, dan anda mampu BERGERAK DENGAN LEBIH MUDAH.

Hubungi saya/WhatsApp/SMS di 014-507 5708 untuk membuat pesanan.


0 comments:

Catat Ulasan

Saya Nurul Huda Zakaria, Shaklee Independent Distributor (883327) kawasan Kota Bharu, Kubang Kerian dan Pengkalan Chepa. Produk Shaklee diyakini mampu memberi mutu kesihatan yang lebih baik seisi keluarga. Ianya sihat, selamat dan berkesan. Ingin berkongsi tips kejayaan perniagaan dan produk Shaklee hubungi/ whatsapp 014-507 5708. Terima kasih!

 
Inspirasi Huda (Sihat Bersama Vitamin)
Top