Tahukah anda, Carotomax Shaklee juga pernah tampil di ruangan Rencana Iklan untuk Majalah Wanita November 2013.

Mari saya kongsikan kepada anda apa yang terkandung dalam majalah Wanita (perihal Carotomax Shaklee)

Carotomax Shaklee Untuk Mata Terang!

Hebatnya penangan sayuran dan buah-buahan dengan kehadiran karotenoid! Namun bagaimana mendapatkan kesemua khasiatnya dalam satu masa? Kepada yang masih tercari-cari kebaikan ini dan dalam masa yang sama ingin mengambilnya dalam cara yang mudah dan cepat, makanan tambahan Carotomax Shaklee adalah pilihan yang tepat!

Menawarkan spektrum antioksidan menyeluruh bagi membantu melindungi sel tubuh daripada kerosakan ancaman radikal bebas, setiap hidangan Carotomax Shaklee mengandungi karotenoid utama yang terdiri daripada Beta Karotena seumpama 102 hidangan pisang, Astaxanthin seumpama sepotong ikaln salmon, Likopena seumpama 714 biji buah aprikot, Letuina dan Zeaxanthin seumpama 285 biji buah limau gedang dan Alfa Karotena seumpama 89 biji buah rasberi!

Apa yang boleh dikata dengan kehebatan Carotomax Shaklee ini, ia adalah gabungan pelbagai Karotenoid terbaik dan membantu memenuhi keperluan tubuh. Bukan itu sahaja, paling penting Carotomax Shaklee membuatkan sesiapa saja yang mengambilnya bebas daripada cengkaman masalah penglihatan melibatkan kerabunan dan kebergantungan kepada kacamata!

Hubungi saya/WhatsApp/SMS di 014-507 5708 untuk membuat pesanan.

0 comments:

Catat Ulasan

Saya Nurul Huda Zakaria, Shaklee Independent Distributor (883327) kawasan Kota Bharu, Kubang Kerian dan Pengkalan Chepa. Produk Shaklee diyakini mampu memberi mutu kesihatan yang lebih baik seisi keluarga. Ianya sihat, selamat dan berkesan. Ingin berkongsi tips kejayaan perniagaan dan produk Shaklee hubungi/ whatsapp 014-507 5708. Terima kasih!

 
Inspirasi Huda (Sihat Bersama Vitamin)
Top