Saya kongsikan dengan anda artikel dari majalah Wanita Ogos 2013 tentang Coqhealth Plus Shaklee.

Coqhealth Plus Untuk Penyakit Jantung

Ramai orang ingat sakit jantung biasanya mnembunuh dengan tiba-tiba. Malah terdapat banyak kes di mana mangsa mengalami situasi yang menyukarkan, mati tak mati hidup tak hidup. Keadaan inilah yang paling sengsara bagi pesakit dan ahli keluarga yang lain.

Lantas atas kesedaran berkenaan, Shaklee Malaysia melancarkan CoqHealth Plus yang dapat membantu menyokong jantung sihat dan menangani masalah penyakit vardioskular yang juga pembunuh nombor satu dalam kalangan rakyat Malaysia.

Presiden Shaklee Antarabangsa, Bradford Richardson berkata, produk terbaru yang ditawarkan ini, mengandungi kesemua perubatan semulajadi daripada campuran 28mg zat makanan larut lemak yang hadir semula jadi dalam tubuh badan (CoQ10) beserta vitamin E dan ekstrak teh hijau.

"Produk ini didatang dalam bentuk kapsul dengan bantuan kacang soya bagi memastikan penguraian serta penyerapan yang maksimum dalam sistem tubuh badan ketika diambil.

"Dengan sebiji kapsul yang diambil sehari selepas makan, ia mampu menyokong penghasilan tenaga bagi jantung, meningkatkan peredaran serta membantu menambah dan mengekalkan paras CoQ10 dalam darah. Ia juga kaya dengan lain-lain kebaikan," jelas Bradford dalam perasmian Persidangan Kebangsaan Shaklee 2013/2013, di Subang Jaya, awal Jun lalu.

Hubungi saya/WhatsApp/SMS di 014-507 5708 untuk membuat pesanan.


0 comments:

Catat Ulasan

Saya Nurul Huda Zakaria, Shaklee Independent Distributor (883327) kawasan Kota Bharu, Kubang Kerian dan Pengkalan Chepa. Produk Shaklee diyakini mampu memberi mutu kesihatan yang lebih baik seisi keluarga. Ianya sihat, selamat dan berkesan. Ingin berkongsi tips kejayaan perniagaan dan produk Shaklee hubungi/ whatsapp 014-507 5708. Terima kasih!

 
Inspirasi Huda (Sihat Bersama Vitamin)
Top