Bismillahirrahmanirrahim....

Assalamualaikum w.b.t

Salam 1 Ramadhan buat pembaca blog inspirasihuda...petang ni sempat lagi huda nak kongsi kelebihan dan keistimewaan performance Drink Shaklee..Sangat membantu bagi mereka yang ingin bertenaga di bulan mulia ni.Bila badan kita sihat,cergas dan bertenaga,puasa dan ibadat pun berkualiti tinggi kan...

Kenapa ramai orang sukakan Performance Drink Shaklee ni????haaa... ni la jawapannya!!!



  • Ia adalah minuman ahli sukan yang mengandungi imbangan elektrolit yang sempurna untuk membantu mencegah dehydration, seperti fungsi minuman isotonik

  •  Ia membekalkan 3 jenis karbohidrat bagi tenaga dan stamina  

  • Ia bukan milk booster, atau minuman penambah susu, sebaliknya membantu tubuh kita menjaga kestabilan bendalir agar tidak kekeringan


  • Ia mengandungi formula karbohidrat unik Shaklee iaitu opticarb yang membekalkan tenaga serta merta. Opticarb ialah rangkaian karbohidrat yang memberikan kita tenaga berterusan tanpa menganggu kestabilan gula dalam darah.

  • Fungsinya tak sama dengan milk booster atau makanan penambah susu lain kerana ia bukan untuk menambah susu sebaliknya menjaga sistem tubuh badan kita dalam sehari berpuasa dan menyusu/mengepam.

  • Ia bukan saja untuk ibu menyusu/mengandung semasa berpuasa, tapi sesuai untuk semua, terutama yang kerja di tengah panas. Budak2 demam pun elok amik ni sebab biasa la budak2 bila dah demam tak selera makan minum. Ia bole tolongcegah dehydration tu.

Siapa Yang Boleh ambil Performance Drink ni????

  1. Para atlet
  2. Mereka yang berpuasa
  3. Sebelum dan selepas pembedahan
  4. Tidur lewat malam
  5. Keletihan
  6. Penyahhidratan otot dan kulit
  7. Vagina yang kering
  8. cirit-birit
  9. tiada selera makan
  10. rendah paras gula
  11. kepeningan


Saya telah membuat pilihan bijak bersama Shaklee,bagaimana dengan anda??nak cuba??

Hubungi saya di 014-5075708
 inspirasihuda.blogspot.com


Dapatkan konsultasi dan cara pengambilan yang betul apabila membuat pembelian dari saya sebagai Shaklee independent distributor anda.



 

0 comments:

Catat Ulasan

Saya Nurul Huda Zakaria, Shaklee Independent Distributor (883327) kawasan Kota Bharu, Kubang Kerian dan Pengkalan Chepa. Produk Shaklee diyakini mampu memberi mutu kesihatan yang lebih baik seisi keluarga. Ianya sihat, selamat dan berkesan. Ingin berkongsi tips kejayaan perniagaan dan produk Shaklee hubungi/ whatsapp 014-507 5708. Terima kasih!

 
Inspirasi Huda (Sihat Bersama Vitamin)
Top