Vitamin E ni macam-macam kegunaan. Antaranya untuk bantu lambatkan proses penuaan (nmpk muda tau!!), untuk kesuburan, atasi masalah saraf, lancarkan aliran darah, cepat sembuhkan luka, atasi senggugut, kurangkan stretch mark di kulit, menyihatkan kulit dan rambut dan tidak ketinggalan sebagai "sex food" bagi pasangan suami isteri(yg tak kawen jgn gatal2 nak ambil utk tujuan ni ye)

tapi ramai yang beli sebab untuk tingkatkan kesuburan, tingkatkan stamina dan nak kulit yang cantik dan berseri..tidak kusam.


sebab tu jugalah vitamin E ni dipanggil "VITAMIN MALAM JUMAAT" atau "VITAMIN CINTA" kerana apa? ini kerana Vitamin E membantu seorang isteri menstabilkan hormonnya sekaligus meningkatkan citarasa seksual. manakala ia meningkatkan stamina suami.



Vitamin E terbahagi kepada beberapa jenis iaitu alpha, beta, gamma dan d-alpha tocopherol. Gamma adalah jenis vitamin E yang paling kurang aktif. Manakala d-alpha tocopherol adalah jenis vitamin E yang paling aktif dan paling hebat. 



BERITA BAIK: 

Vita E Complex Shaklee terhasil daripada Vitamin E jenis 

d-alpha tocopherol







Seperti yang diketahui ramai, suplemen-suplemen Shaklee adalah terdiri daripada suplemen semulajadi ya bukan sintetik..begitu juga halnya dengan Vita E Complex ini yang sememangnya terhasil dari sumber Vitamin E yang semulajadi.

 TAPI bagaimanakah caranya untuk anda pastikan Vitamin E yang anda ambil dan consume setiap hari adalah terdiri daripada sumber yang semulajadi dan bukannya Vitamin E sintetik??

 Mudah sahaja...anda lihat di label Vitamin E anda dan pastikan yang tertulis ialah bermula dengan d-alpha  sebagai contoh : d-alpha tocopherol bukannya bermula dengan dl- sebagai contoh: dl-alpha tocopherol. Jadilah pengguna yang bijak ya!




Kelebihan Vitamin E :



1.  Melindungi jantung

2.  Mempertingkatkan Kemampuan Reproduktif

3.  Anti penuaan

4.  Mengukuh sistem imun

5.  Meningkatkan kelestarian seksual dan tenaga

6.  Meningkatkan keanjalan salur darah

7.  Memperbaiki kitaran darah

8.  Merawat bahu kejang,pening,buasir,urat varikos,sakit sendi

9.  Menghalang keguguran

10. Mengurangkan kesan parut

Jom Order!!!
014-5075708
inspirasihuda......

0 comments:

Catat Ulasan

Saya Nurul Huda Zakaria, Shaklee Independent Distributor (883327) kawasan Kota Bharu, Kubang Kerian dan Pengkalan Chepa. Produk Shaklee diyakini mampu memberi mutu kesihatan yang lebih baik seisi keluarga. Ianya sihat, selamat dan berkesan. Ingin berkongsi tips kejayaan perniagaan dan produk Shaklee hubungi/ whatsapp 014-507 5708. Terima kasih!

 
Inspirasi Huda (Sihat Bersama Vitamin)
Top