OmegaGuard, Vita-C Plus, Vita-Lea for Children dan Yes Wellness Packs untuk promosi Shaklee April 2016

Shaklee Malaysia menghangatkan lagi promosi Shaklee bulanan dengan menampilkan produk kesukaan ramai iaitu OmegaGuard dan Sustained Release Vita-C Plus. Kedua-dua supplement ini sangat ramai yang menggunakannya dan sanggup mendapatkannya dalam apa jua keadaan sekalipun. Turut diikuti sama dalam senarai vitamin promosi Shaklee April 2016 ialah Vita-Lea for Children dan set kesihatan pilihan Yes Wellness Packs.
Sebagaimana sedia maklum, OmegaGuard dan Vita-C Plus adalah vitamin keluarga yang diamalkan oleh sekecil kanak-kanak (juga bayi dalam kandungan dan menyusu badan) yang disalurkan melalui pemakanan ibu dan susu ibu hinggalah kepada golongan dewasa dan  warga emas. Ini menjadikan promosi Shaklee April 2016 sebagai promosi bulan kesihatan seisi keluarga.
Pembelian suplemen Shaklee melalui harga promosi sudah tentu menjimatkan dan peluang terbaik  untuk mendapatkannya dalam jumlah yang lebih besar. Apakah akan berlaku kerugian dengan pembelian yang banyak seperti vitamin lambat habis dan tarikh luput semakin hampir? Jawapannya TIDAK! Ini kerana OmegaGuard telah mengeluarkan stok baharu dan Vita-C Plus pula akan luput pada tahun 2017. Pembelian dalam kuantiti yang banyak juga untuk perkongsian seisi keluarga. Jadi ia amat berbaloi dengan promosi yang diadakan untuk mendapatkan dalam jumlah yang besar.

 Promosi OmegaGuard Shaklee

promosi, shaklee, omegaguard, produk
Promosi Shaklee April 2016 OmegaGuard
Terkenal dengan jolokan sebagai 'minyak ikan terbaik di dunia', Shaklee buat julung kali pada tahun 2016 mempersembahkan produk 'sakti' OmegaGuard untuk berdiri sebaris dengan produk lain dalam promosi Shaklee April 2016. Terdapat banyak kebaikan khasiat asid lemak omega 3 dalam minyak ikan terhadap kesihatan tubuh sebagaimana yang dipaparkan dalam blog MamaWidad yang dikendalikan oleh Puan Hazrina Nasir. Pilihan minyak ikan terbaik adalah keluaran dari Shaklee.
  • Beli 6 percuma 1
  • Beli 2 jimat 5%
Manfaat ringkas  Shaklee OmegaGuard dikongsikan:
  1. Mencegah kanser
  2. Mencegah pembekuan darah
  3. Mengawal kadar kolestrol berlebihan
  4. Baik untuk pesakit jantung
  5. Menghindar tekanan perasaan
  6. Mencegah penyakit darah tinggi
Ketahui lagi definisi omega 3

Beli OmegaGuard Secara Online

Artikel berkaitan OmegaGuard Shaklee:
promosi, shaklee, vita c, vitamin c, vita c plus, produk, suplemen
Promosi Shaklee April 2016 Sustained Release Vita-C Plus

Produk vitamin C semulajadi Shaklee yang dikenali Sustained Release Vita-C Plus berperanan membekalkan vitamin C untuk keperluan badan secara berterusan. Vitamin C tidak dapat berada dalam badan untuk tempoh yang lama, justeru pengambilan vitamin C amat penting dalam menyokong keperluan badan bahkan sedia maklum banyak kebaikan dan keistimewaan vitamin C sebagaimana catatan Zailatul Akmal menerusi blog beliau di Zinniaza. Vitamin C Shaklee adalah semulajadi dan proses penyalurannya mengikut tempoh demi tempoh, ia tidak musnah dalam masa singkat sebagaimana sesetengah vitamin C lain di pasaran.
  • Beli 6 percuma 1
  • Beli 2 jimat 5%
Manfaat ringkas Shaklee Sustained Release Vita-C Plus dikongsikan:
  1. Meningkatkan imunisasi badan
  2. Mengurangkan kesan demam
  3. Melembapkan kulit
  4. Menukar tisu rosak dan penyembuhan luka
  5. Membantu mengurangkan jerawat
  6. Membantu penghasilan kolagen dalam badan
 Ketahui lagi vitamin C semualajadi
Artikel berkaitan Sustained Release Vita-C Plus Shaklee:

Promosi Vita-Lea for Children Shaklee

promosi, vita lea, for children, vita lea for children, shaklee, produk
Promosi Vita-Lea for Children April 2016

Perkembangan kesihatan anak-anak terutamanya di sekolah memainkan peranan penting dalam penerimaan mereka terhadap pelajaran. Faktor persekitaran, pemakanan dan kesihatan tentunya sering menjadi perkiraan bagi setiap ibu bapa dan penjaga yang sentiasa mahukan keadaan yang terbaik buat anak-anak. Multivitamin Vita-Lea for Children adalah persediaan cemerlang bagi setiap ibu bapa prihatin. Kenapa Vita-Lea for Children bagus untuk anak? Jawapannya telah dihuraikan oleh Oja Samid di blog CelikNutrisi. Kesihatan anak-anak di sekolah, di rumah dan di mana saja tentu mengembirakan setiap penjaga.
  • Beli 3 percuma 1
Manfaat ringkas Shaklee Vita-Lea for Children dikongsikan:

  1. Menyediakan 18 mineral yang diperlukan.
  2. Pemanis semulajadi yang tidak menyebabkan kerosakan gigi.
  3. Tiada bahan perasa, pewarna dan pemanis tiruan.
  4. Berperisa anggur yang digemari kanak-kanak dan bebas gluten.
  5. Nutrien lengkap mencakupi keperluan dan tumbesaran kanak-kanak.
  6. Multivitamin terbaik dan penyerapan pantas.
Ketahui lagi suplemen kita dan anak di musim panas terik
Beli Vita-Lea for Children Secara Online
Video berkaitan Vita-Lea for Children Shaklee :

Promosi YES Wellness Pack


Shaklee Malaysia menawarkan 4 set istimewa YES Wellness Pack dengan penjimatan setiap set sebanyak  5%. Set berikut ialah :

Klik Tulisan di bawah untuk BELI ONLINE


HEALTHY PRENATAL menampilkan 6 suplemen iaitu ESP, Vita-Lea Iron Formula, B-Complex, OsteMatrix, SR Vita-C Plus dan Omega Guard.
HEALTHY POSTNATAL menampilkan 6 suplemen iaitu ESP, Vita-Lea Iron Formula, Alfalfa Complex, OsteMatrix, SR Vita-C Plus dan Omega Guard.
HEALTHY YOUNG LIVING menampilkan suplemen antioksidan dan awet muda iaitu Vivix (2 unit).

HEALTHY FITNESS menampilkan 6 suplemen iaitu Cinch Shake Mix (2 unit dan boleh pilih perisa berlainan coklat dan vanilla), Cinch Energy Tea Mix, Herb-Lax, Vita-Lea Iron Formula dan Lecithin.

Bagaimana untuk mendapatkan produk Shaklee?


Anda boleh menghubungi kami melalui SMS atau WhatsApp di 014-507 5708 (Nurul Huda) untuk mendapatkan maklumat dan panduan berkenaan suplemen Shaklee. Penghantaran produk melalui Pos Laju Malaysia dan kami juga membuat penghantaran sendiri (COD) ke destinasi anda bagi kawasan Kota Bharu dan sekitarnya.
 
InspirasiHuda~
Your Trusted Shaklee Consultant!
ShakleeID 883327 | 014 507 5708   

0 comments:

Catat Ulasan

Saya Nurul Huda Zakaria, Shaklee Independent Distributor (883327) kawasan Kota Bharu, Kubang Kerian dan Pengkalan Chepa. Produk Shaklee diyakini mampu memberi mutu kesihatan yang lebih baik seisi keluarga. Ianya sihat, selamat dan berkesan. Ingin berkongsi tips kejayaan perniagaan dan produk Shaklee hubungi/ whatsapp 014-507 5708. Terima kasih!

 
Inspirasi Huda (Sihat Bersama Vitamin)
Top