Segmen bulanan blog Inspirasihuda antaranya menerbitkan video berkaitan produk promosi bulanan Shaklee. Sebagaimana respon baik yang dilontarkan rakan-rakan blogger melalui ruangan komentar blog pada artikel Promosi Shaklee Mac 2016. Kali ini video berkaitan telah diterbitkan dan dimuat naik menerusi laman Youtube.
Saksikan manfaat yang terdapat dari produk promosi bulanan Shaklee Mac 2016 iaitu ESP, Vita-Lea for Children dan set promosi istimewa Yes Wellness Pack. Video ringkas berdurasi 1 minit 48 saat ini boleh dimuat turun untuk perkongsian dan info kebaikan produk Shaklee.
Selamat menonton video slide promosi Shaklee Mac 2016 di Youtube. Suplemen untuk semua, tingkatkan kesihatan milik kita!
 

video, slide, promosi, shaklee, produk, mac 2016

0 comments:

Catat Ulasan

Saya Nurul Huda Zakaria, Shaklee Independent Distributor (883327) kawasan Kota Bharu, Kubang Kerian dan Pengkalan Chepa. Produk Shaklee diyakini mampu memberi mutu kesihatan yang lebih baik seisi keluarga. Ianya sihat, selamat dan berkesan. Ingin berkongsi tips kejayaan perniagaan dan produk Shaklee hubungi/ whatsapp 014-507 5708. Terima kasih!

 
Inspirasi Huda (Sihat Bersama Vitamin)
Top