Gold Bar Pilihan Pertukaran Barangan Perhiasan


Menjadi kelaziman bagi setiap orang terutama wanita, pasti mempunyai keinginan untuk memakai barangan perhiasan atau barang kemas daripada emas. Samada untuk memakai semata atau menjadikan koleksi simpanan emas dalam bentuk barang perhiasan sudah tentu memberi pulangan yang lumayan bagi pemilik barangan tersebut.

Di Powergold, hasrat dan keinginan murni ini tidak menjadi halangan bagi setiap orang untuk memiliki barangan kemas. Dengan mempunyai sedikit sebanyak ilmu simpanan emas ditambah dengan komitmen untuk mendapatkan barang kemas yang dihajati dengan cara mengumpul barangan emas Powergold seperti gold bar, gold coin dan dinar secara konsisten. Maka hasrat tersebut pasti tercapai dengan menukarkan kepingan emas yang dikumpul itu kepada barang kemas di stokis Powergold.

Proses penukaran kepingan emas simpanan pemilik kepada barang kemas yang dihajati ini dilihat kepada nilai berat antara kepingan emas yang dimiliki dengan nilai berat barang kemas yang ingin dibuat pertukaran. Nilai berat kedua-dua emas tersebut perlu sama.

http://duniapowergold.com/KHAIRULHUDA


Jika terdapat perbezaan antara kedua-dua barang emas tersebut samada nilai berat emas bagi pemilik atau penjual terlebih atau berkurangan, maka wang tunai akan menampung ruang baki nilai berat emas tersebut.

Sebagai contoh, pembeli barang kemas mempunyai nilai berat kepingan emas yang sama dengan nilai berat barang kemas yang hendak dibeli, maka proses pertukarannya mudah tanpa perlu membuat penambahan bayaran tunai yang lain samada dari pihak pembeli atau penjual.

Jika pembeli mempunyai nilai berat barang kemas yang melebihi nilai berat barang kemas yang ingin ditukarkan, maka pihak penjual (stokis Powergold) akan membayar tunai kepada pembeli tadi berdasarkan nilai lebihan berat kepingan emas yang dimiliki pembeli tadi.

Seandainya pembeli tadi ingin menukarkan kepingan emas dengan barang kemas, namun nilai berat kepingan emasnya tidak mencukupi untuk menyamai nilai berat barang kemas tersebut, maka pihak pembeli boleh menambah kekurangan nilai berat kepingan emasnya dengan membayar tunai.

Kepingan emas Powergold adalah dinar, gold bar dan gold coin yang dijual dengan harga yang mampu dibeli dengan hanya mengumpul 1 gram emas gold bar secara konsisten setiap bulan, penyimpan sudah boleh menukarkan kepingan emas tersebut dengan barang kemas yang dihajati apabila sudah cukup nilai persamaan berat antara kepingan emas dan barang kemas.

Mengumpul kepingan emas adalah cara terbaik untuk mendapatkan barang kemas. Jika mengumpul wang dijadikan asas untuk mendapatkan barang kemas yang diinginkan, maka jumlah nilai wang kertas pasti akan terus meningkat dan tidak sama dengan angka tetap 1 gram simpanan emas setiap bulan.

Jalan terbaik adalah dengan membeli 1 gram emas setiap bulan secara konsisten dan tukarkan kepingan emas yang disimpan dengan barang perhiasan Powergold. Barang kemas Powergold boleh ditukarkan dengan kepingan emas Powergold. Mula dari sekarang, 1 gram emas untuk 1 bulan dan 1 keluarga.

0 comments:

Catat Ulasan

Saya Nurul Huda Zakaria, Shaklee Independent Distributor (883327) kawasan Kota Bharu, Kubang Kerian dan Pengkalan Chepa. Produk Shaklee diyakini mampu memberi mutu kesihatan yang lebih baik seisi keluarga. Ianya sihat, selamat dan berkesan. Ingin berkongsi tips kejayaan perniagaan dan produk Shaklee hubungi/ whatsapp 014-507 5708. Terima kasih!

 
Inspirasi Huda (Sihat Bersama Vitamin)
Top