Ramadhan bakal tiba tidak sampai seminggu je lagi.Semestinya kita perlu bersedia dari segi rohani dan jasmani agar kita dapat menjalani ibadah dengan sempurna.amin...

saya ingin kongsikan dengan anda tentang suplement yang selalu laris bila time puasa..tak lain tak bukan Set Mighty 3 Gems yang sesuai untuk seisi keluarga..

Suplemen ini boleh diambil mengikut kesesuaian individu samada dari segi bajet,kesihatan dan mengikut selera anda..



ESP: Bantu kekal bertenaga sepanjang hari. Pengambilan makanan berprotein tinggi di waktu sahur boleh membantu mengurangkan rasa lapar lebih lama kerana, kadar pencernaan & penyerapan protein adalah lebih lama berbanding makanan tinggi karbohidrat. Malah, sumber protein yang baik juga akan bantu menyerap kolesterol,mencantikkan kulit serta menganjalkan payudara.

Performance Drink: Bantu mengelakkan dehidrasi, dan dalam masa yang sama mengawal paras cecair di dalam badan sepanjang berpuasa. Setelah berbuka pula, Performance Drink bantu anda untuk menambah semula tenaga. Pasti anda akan kekal ceria sepanjang puasa jika diamalkan sebelum tidur & sewaktu sahur. Rasa Oren yang menyegarkan!

Meal Shakes: Multivitamin & multimineral, yang dilengkapi dengan sedikit protein & fiber. Sesuai bagi anda yang berasa sukar untuk menelan pelbagai jenis vitamin/ suplemen di sepanjang bulan Ramadhan ini. Fiber membantu sistem penghadaman berfungsi dengan baik, serta membuatkan anda berasa kurang lapar lebih lama. Hanya bancuhkan dengan segelas susu rendah lemak, dan anda boleh kongsikan khasiatnya seisi keluarga!

Meal Shakes amat sesuai diberi kepada kanak-kanak yang mula belajar berpuasa kerana kandungan protein dan seratnya memberi rasa kenyang berpanjangan disamping dapat membina ketahanan badan kanak-kanak.

Kesimpulannya, set Mighty 3 GEM ini amat sesuai diambil bila-bila masa, seisi keluarga, terutamanya pada bulan puasa. Kalau terlambat bangun, tak sempat menyediakan hidangan sahur, anda hanya bancuh ESP, Meal Shakes dan PD dan minum. Insyaallah ia akan membantu anda berasa bertenaga walaupun tidak bersahur dengan nasi dan lauk-pauk.
Jom lihatTestimoni mereka yang telah mencuba set ini..

Hubungi saya untuk mendapatkan konsultasi dan mengetahui yang manakah produk sesuai dengan anda.

Untuk mengetahui dengan lebih lanjut tentang produk Shaklee, samada kegunaan, cara penggunaan dan juga harga, mahupun membuat pesanan,

boleh hubungi saya di:
014-507 5708
www.inspirasihuda.blogspot.com

0 comments:

Catat Ulasan

Saya Nurul Huda Zakaria, Shaklee Independent Distributor (883327) kawasan Kota Bharu, Kubang Kerian dan Pengkalan Chepa. Produk Shaklee diyakini mampu memberi mutu kesihatan yang lebih baik seisi keluarga. Ianya sihat, selamat dan berkesan. Ingin berkongsi tips kejayaan perniagaan dan produk Shaklee hubungi/ whatsapp 014-507 5708. Terima kasih!

 
Inspirasi Huda (Sihat Bersama Vitamin)
Top