Salam 4 Ramadhan..Sebelum tidur,godek2 email sekejap,reply pertanyaan customer di fb dan Bila godek2 secret group jutawan Shaklee,terjumpalah sharing kawan kita ni..Rasanya best boleh berkongsi dengan rakan2 lain juga ye..

Saya kongsikan tips ni di blog Inspirasihuda supaya tak hilang.hihi...Bestkan... berpuasa dan dalam masa yang sama boleh turunkan berat badan. Dalam masa sebulan boleh turun 4kg berat pun dah ok. 1kg seminggu.

Semoga tips berguna daripada Kevin Zahri ni membantu kawan-kawan yang nak langsing menjelang Aidilfitri. Jangan lupa calorie counting ok!kita lihat perkongsian ini satu persatu ok..

Elakkan kafein semasa bersahur. Minuman berkafein boleh menyebabkan badan dehydration semasa berpuasa.

Boleh cuba Performance Drinks dan ESP untuk badan kekal bertenaga & kurang rasa dahaga sepanjang berpuasa.

 Berbuka dengan kurma itu sunnah Nabi s.a.w.
Makan berpada-pada, jangan ikut nafsu.

Bagi yang ingin mengekalkan tahap kesihatan, bolehlah mengambil minyak ikan OmegaGuard untuk menyingkirkan kolesterol jahat & meningkatkan kolesterol baik di dalam badan. Omega juga bagus untuk menurunkan berat badan.


 Saya pilih bertarawikh.
Selain kita pulun untuk meningkatkan amal ibadah, solat sunat ini juga membantu kita membakar kalori. In shaa Allah.

Niat untuk beribadat kepada Allah, in shaa Allah pasti dipermudahkanNya.

 Saya jarang moreh. Makan hanya pada waktu berbuka. Lepas tarawikh, hanya minum air kosong supaya pengambilan air saya cukup 8 gelas sehari walaupun di bulan puasa.

 Good tips!

Nanti kita boleh try menjelang 2-3hari sebelum Aidilfitri. Hihihi...


Siapa Berusaha Pasti Berjaya!!!!
 Dapatkan tips dan konsultasi percuma dari saya.. Huda ( 014-5075708)

0 comments:

Catat Ulasan

Saya Nurul Huda Zakaria, Shaklee Independent Distributor (883327) kawasan Kota Bharu, Kubang Kerian dan Pengkalan Chepa. Produk Shaklee diyakini mampu memberi mutu kesihatan yang lebih baik seisi keluarga. Ianya sihat, selamat dan berkesan. Ingin berkongsi tips kejayaan perniagaan dan produk Shaklee hubungi/ whatsapp 014-507 5708. Terima kasih!

 
Inspirasi Huda (Sihat Bersama Vitamin)
Top