Hari ni baru sempat mencoret disini..Terima kasih pengunjung inspirasihuda yang tak putus-putus memberi sokongan untuk saya terus menulis disini.Alhamdulillah..



Alhamdulillah..2hari lepas saya berkesempatan menghadiri event ''master tour terengganu".Dalam bisnes ni,takde paksaan pun untuk hadir event yang dianjur,tapi saya memang tak akan lepaskan peluang,sebabnya..bila hadir event,saya mesti dapat tahu perkara yang baru..

Lagipun anak2 saya suka..mereka boleh jalan2..makan best2..kira berbisnes sambil bercuti la..seronok!!! Master tour kali ni sangat ISTIMEWA bagi saya..sebabnya ada slot bersama doktor perubatan.Banyak sangat info yang boleh saya kutip dan saya kongsi sedikit bersama anda.


sedikit perkongsian daripada doktor nadia, suplement berfungsi untuk melengkapkan keperluan zat dan nutrisi yang diperlukan oleh badan kita,Ia bukan untuk merawat..tetapi untuk mencegah penyakit dan mengelak penyakit.

Jika seseorang itu dah ada penyakit,suplement hanya mampu menstabilkan penyakit dan mengurangkan komplikasi.

Jadi..penting ke suplement untuk badan kita??kalaulah anda mengambil zat secukupnya mengikut sistem piramid makanan,tak perlula ambil suplement..tapi kalau tak cukup??suplement boleh membantu mencukupkan keperluan tersebut..


Saya bersama master farizan.

Tak kurang hebat jugak barisan master-master berkongsi tips berbisnes secara online.

kakak sulungku ( master ira ) dan kakngah..

Master yani 
Inilah bestnya bisnes ni..berbisnes tidak abaikan anak2 dan suami.Bisnes keluarga katakan..Keluarga sihat,boleh holiday,Boleh jana pendapatan..

Sejak saya serius berbisnes,alhamdulillah...side income bersama shaklee dah 4 angka,dan saya bersama team ingin membantu anda diluar sana mencapai income seperti kami.

Thanks for reading! :)
semoga bermanfaat...
Ingin mendapatkan supplemen yang sesuai untuk anda dan keluarga?
Atau ingin menjana pendapatan 4-5 angka dengan hanya duduk di rumah?
Hubungi huda untuk  FREE CONSULTATION
Ingin tahu bagaimana cara nak jadi ahli shaklee??klik dibawah.


HUDA ( 014-5075708 ) 
Rakan shaklee anda, COD sekitar Kota Bharu,Kubang Kerian, Pasir Tumbuh,Pengkalan chepa dan kawasan sekitar dengannya..

Penghantaran seluruh MALAYSIA.
 ( menggunakan perkhidmatan poslaju dan GDEX )





0 comments:

Catat Ulasan

Saya Nurul Huda Zakaria, Shaklee Independent Distributor (883327) kawasan Kota Bharu, Kubang Kerian dan Pengkalan Chepa. Produk Shaklee diyakini mampu memberi mutu kesihatan yang lebih baik seisi keluarga. Ianya sihat, selamat dan berkesan. Ingin berkongsi tips kejayaan perniagaan dan produk Shaklee hubungi/ whatsapp 014-507 5708. Terima kasih!

 
Inspirasi Huda (Sihat Bersama Vitamin)
Top