Energizing Soy Protein Shaklee | www.inspirasihuda.blogspot.com

Promosi Shaklee bagi bulan Mac 2014 - ESP (Beli 6 PERCUMA 1)

Saya anggap promosi Shaklee kali ini adalah yang paling best melibatkan produk kegemaran ramai iaitu minuman soya ESP. Ramai yang menarik senyum lebar bila mendapat tahu pengumuman ini. ESP merupakan sebuah produk mukaddimah kemesraan antara manusia. Beli lebih sikit, hadiahkan kepada mereka tersayang. Bukankah itu sebagai alat kemesraan penghubung silaturrahim?

Bawa bersama kemesraan dalam diri kita, curahkan kemesraan untuk anak-anak dan jangan lupa, ada hadiah yang boleh dijadikan pengikat kemesraan antara kita dan anak-anak. Saya bawakan sekali lagi minuman mesra keluarga ESP Shaklee.

Kenapa ESP begitu mesra dengan kita? Bahkan begitu mesra dengan ibu-bapa kita, lebih-lebih lagi mesra dengan anak-anak kita. Kerana kandungan lemaknya yang rendah, kolestrol yang rendah dan mudah untuk oleh badan kita.

Teman-teman, tak kenal maka tak mesra. Mari kita lihat apakah kemesraan yang kita dapat seandai hubungan kita dengan ESP terjalin:

Kekal Muda – Asid Amino membina otot manusia, kuku, rambut, darah, organ, kulit, kelenjar, 50,000 jenis protein, 20,000 jenis enzim dan lain-lain. Pengambilan Energizing Soy Protein Shaklee adalah kunci untuk mengekalkan kulit muda dan otot serta memastikan kita sentiasa bertenaga.

Hormon Berasaskan Tumbuhan Semulajadi – kacang soya adalah tumbuhan yang hanya kaya dalam isoflavon yang sama dengan fungsi hormon wanita. Ia membantu dalam mengurangkan paras kolesterol dan mencegah osteoporosis dan penyakit jantung.

Memulihkan Fungsi Prostat Lelaki - genistein dalam kacang soya telah membuktikan bahawa ia mempunyai keupayaan untuk menghalang pertumbuhan dan mencegah sel kanser daripada merebak. Ia memusnahkan radikal bebas dalam sel-sel kita sebelum radikal bebas bermutasi DNA sel-sel menjadi sel-sel kanser. Ia juga menjaga rahim dan ovari, kitaran haid dan prostat.

Kulit berseri dan anjal – Merangsang regenerasi kulit dan otot, memulihkan kedutan, sebagai anti-penuaan, mengembalikan keserian kulit dan kelembutan-lembutan otot, sekali gus mempercepatkan pemulihan luka danmenghilangkan parut.

Pemberi tenaga segera – Membekalkan tenaga segera dan meningkatkan sistem imun, dengan itu ia memulihkan keletihan, migrain, insomnia dan tekanan gejala yang berkaitan seperti kemurungan, kebimbangan, ketakutan, dll.

Memulihkan Pigmentasi – Melambatkan proses uban, rambut gugur, masalah keadaan rambut, pigmentasi, freckles.

Memperbaiki Memori – Menguatkan ingatan, kecergasan, keupayaan seksual, dan sebagainya.

Hubungi saya/WhatsApp/SMS di 014-507 5708 untuk membuat pesanan.


0 comments:

Catat Ulasan

Saya Nurul Huda Zakaria, Shaklee Independent Distributor (883327) kawasan Kota Bharu, Kubang Kerian dan Pengkalan Chepa. Produk Shaklee diyakini mampu memberi mutu kesihatan yang lebih baik seisi keluarga. Ianya sihat, selamat dan berkesan. Ingin berkongsi tips kejayaan perniagaan dan produk Shaklee hubungi/ whatsapp 014-507 5708. Terima kasih!

 
Inspirasi Huda (Sihat Bersama Vitamin)
Top