Tiket untuk hadiri majlis National conference 2013/2014 dah mula diedarkan pada SHAKLEE INDEPANDANT DISTRIBUTOR,..

 Sape yang layak untuk award SHAKLEE..??ni kadang2 menjadi persoalan,..




Mac- Feb merupakan 1 cycle..
Bagi yang sentiasa EFEKTIF,,dan penuhi syarat2 untuk Berjaya Sebagaimana rank yang anda duduki,,anda sentiasa layak,..
   

Alhamdulillah..saya terpilih dapat award Shaklee..sebenarnya semua ni xpernah saya jangka.xpernah saya fikir nak jual..saya taw makan je..x share ape2 pun...tu pun ambik untuk anak je..

tapi....semua tu berubah bila saya rasa keistimewaan set bersalin dan menyusu..saya mula share dengan niat nak bantu ibu2 yang memerlukan.nak bantu ibu2 untuk dapatkan suplement yang bagus..saya bayangkan ibu2 yang macam saya belum kenal shaklee..belum rasa keistimewaan shaklee..

ayah dan abah pun sihat bila ambik set darah tinggi dan jantung..
suami pulak pernah masuk hospital dan selalu xsihat,kalau dulu...xboleh buat keje lama2..xboleh drive keta jauh2..badan cepat letih,sebelah malam pasti kena tido awal..tapi bila ambik shaklee..en hubby beransur sihat.alhamdulillah...siap boleh gi kenyir lagi tu..hihi

lagi la saya nak share untuk bantu orang yang memerlukannya..





Lagi..ape yang saya xsangka..dengan pendaftarn RM75 je..sekarang mampu mencapai income ' 4 angka' setiap bulan..syukur sangat2..Dengan shaklee bukan saje dapat jaga kesihatan..malah mampu meraih income yang stabil..lagiii saya nak bantu sesiapa yang memerlukan income dari rumah..sambil2 jaga anak je..income masuk best kan??semua tu datang dari Allah..Allah bukakan pintu hati saya untuk try shaklee,try buat shaklee..kalau dulu,saya xtw ape2 pasal shaklee..rupanya dalam shaklee byk peluang2 keemasan.

seronok berada dalam group jutawan shaklee ni..semestinya leader yang hebat2 belaka.leader jutawan juga sangat2 simple.xnmpk pun yang diorang tu jutawan..income bulanan yang dapat diingatkn untuk zakat dan sedekah dulu..lagii..Ade je penghargaan yang diberikan..samada daripada leader ataupun dari Shaklee sendiri.Award pertama saya ni datang dari sokongan keluarga juga!!

semoga ia memberi semangat dan kekuatan untuk anak susur galur saya untuk terus memberi dan membantu ramai orang..

0 comments:

Catat Ulasan

Saya Nurul Huda Zakaria, Shaklee Independent Distributor (883327) kawasan Kota Bharu, Kubang Kerian dan Pengkalan Chepa. Produk Shaklee diyakini mampu memberi mutu kesihatan yang lebih baik seisi keluarga. Ianya sihat, selamat dan berkesan. Ingin berkongsi tips kejayaan perniagaan dan produk Shaklee hubungi/ whatsapp 014-507 5708. Terima kasih!

 
Inspirasi Huda (Sihat Bersama Vitamin)
Top