Hari ni saya nak perkenalkan set family wellness kepada pembaca blog saya. Apa ye yang terkandung dalam set family wellness ni? Terdapat 4 jenis basic suplimen dalam set family wellness ni. Antaranya ialah ESP, Vita-lea Iron Formula, Sustained Release Vita-C 500mg, dan B Compleks.
Set Family Wellness
Apa kelebihan set family wellness ni ye? Set ni merupakan suplimen asas untuk permulaan yang sihat di mana ia memberikan nutrien yang berkhasiat untuk anda sekeluarga supaya kekal sihat dan bertenaga. Antara kebaikan yang boleh diperolehi dari set ini adalah
1. Membantu mempertingkatkan kesihatan secara menyeluruh
2. Membantu anda berasa lebih bertenaga
3. Menguatkan sistem imun anda
4. Membekalkan khasiat untuk kulit, rambut, kuku, tulang dan otot yang sihat.

Apa fungsi dan kelebihan setiap vitamin dalam set ini ye?










sumber

Bagaimana dengan anda? Nak cuba Shaklee? Boleh hubungi saya di 014-5075708 untuk sebarang pertanyaan:)

 * These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

0 comments:

Catat Ulasan

Saya Nurul Huda Zakaria, Shaklee Independent Distributor (883327) kawasan Kota Bharu, Kubang Kerian dan Pengkalan Chepa. Produk Shaklee diyakini mampu memberi mutu kesihatan yang lebih baik seisi keluarga. Ianya sihat, selamat dan berkesan. Ingin berkongsi tips kejayaan perniagaan dan produk Shaklee hubungi/ whatsapp 014-507 5708. Terima kasih!

 
Inspirasi Huda (Sihat Bersama Vitamin)
Top