Saya nak share tentang testimoni2 yang saya kumpul tentang VIVIX; the magic portion in Shaklee...
Bulan ni promo VIVIX kaw2 punya la...sape nak order 1 pon boleh..bgtau je saya...
tapi sebelum tu...jom kita kenali salah satu bahan yang ada dalam VIVIX iaitu Elderberry. Dalam ramuan VIVIX, ada 4 ramuan utama iaitu Muscadine Grape, Purple Carrot, Elderberry dan Polygonum Cuspidatum..huh..nak sebut nama2 saintific ni pon berbelit2 lidah jadinya..ehehehehe....Saya nak terangkan satu je dulu iaitu mengenai Elderberry. Next time terang lagi 3 bahan utama tu..:)

Ni dia rupa elderberry..

Satu daripada manfaat elderberry adalah keberkesanannya dalam mengubati simptom flu, terutama sekali influenza B. Elderberry mengandungi flavonoids, yang mempunyai ciri antioksidan yang kuat, dengan yang demikian mengukuhkan imun sistem melawan jangkitan virus dan bakteria. Pada masa yang sama, elderberry adalah sangat kaya dengan sebatian yang dikenali sebagai anthocyanin, yang memberi kesan anti radang. Ia juga dapat mengurangkan simptom seperti sakit otot, sakit atau demam yang berkaitan dengan selsema dan influenza. Walau bagaimana pon elderberry tidak hanya kaya dengan antioksidan, tetapi juga vitamin A,B, dan C serta nutrien seperti asid amino, carotenoid, tannin, dan rutin. Semua ini adalah manfaat kesihatan yang didapati dari elderberry. 

Selain dari menguatkan sistem imun, untuk melawan jangkitan virus dan flu, elderberry dan ekstraknya juga berkesan terhadap jangkitan yeast, astma, batuk,sesak hidung dan dada dan diabetes. Ia juga dapat merendahkan tahap kolestrol dan juga menghalang oksidasi kolestrol LDL. oksidasi LDL dianggap sebagai satu penyebab penting penyakit kardiovaskular.

Kesimpulannya, elderberry mampu memberi perlindungan terhadap penyakit kardiovaskular dan jantung termasuk strok dan serangan jantung. Seterusnya lagi manfaat penting dari elderberry adalah dapat mengurangkan stress, memperbaiki penglihatan dan penghadaman...

_________________
Haaaa...sebab tula...ada satu testimoni saya terima dari adik ipar saya yang memberi tahu maknya yang ada diabetes sampai menyebabkan mata menjadi kabur serta badan memang lemah2 sangat...bila guna VIVIX tak sampai 1 botol...perubahan ketara dah diperolehi..maknya makin sihat dan cergas..badan dah takde lenguh2 macam biasa..dan yang paling obvious adalah mata maknya dah tak sekabur dulu...dah dapat tengok pape pon dalam keadaan jauh...alhamdulillah sangat2 katanya...

ni pulak testimoni dari seorang teman yang memberi VIVIX untuk suaminya yang ada resdung
http://aboutnora.blogspot.com/2012/05/testimoni-resdung-suami-berkurangan.html

testimoni seorang teman yang memberi VIVIX buat ibunya seorang tukang jahit
http://suwaibahm.blogspot.com/2012/05/vivix-yang-best-testimoni-ibu-saya.html

Bagaimana dengan anda? Nak cuba Shaklee?  Boleh hubungi saya di 014-5075708 untuk sebarang pertanyaan:)

inspirasihuda.blogspot.com 

 * These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

0 comments:

Catat Ulasan

Saya Nurul Huda Zakaria, Shaklee Independent Distributor (883327) kawasan Kota Bharu, Kubang Kerian dan Pengkalan Chepa. Produk Shaklee diyakini mampu memberi mutu kesihatan yang lebih baik seisi keluarga. Ianya sihat, selamat dan berkesan. Ingin berkongsi tips kejayaan perniagaan dan produk Shaklee hubungi/ whatsapp 014-507 5708. Terima kasih!

 
Inspirasi Huda (Sihat Bersama Vitamin)
Top