www.inspirasihuda.blogspot.com

Kos sara hudup meningkat, tanggungjawab makin banyak, masa makin terhad dan kita terkejar mencari ruang untuk bertapak dalam dunia yang penuh cabaran.
Perjalanan hidup kita sentiasa meninggalkan semalam. Ya semalam kita cergas dan kita meninggalkannya. Hari ini bagaimana kita? Lajunya putaran hidup ini hingga kita kadang-kala mengabaikan aspek penting dalam penjagaan kesihatan tubuh.

Aspek pemakanan dan masa makan sering dipandang remeh kebanyakan orang. Ada yang sanggup berlapar dan tidak mengambil sebarang sarapan semata untuk turut sama berkejaran dalam arus putaran dunia kehidupan.

Apabila ia berterusan membawa kepada masalah kesihatan terutama serangan Gastrik.

Apakah tanda-tanda yang boleh membawa kepada serangan Gastrik?
1. Hilang selera makan
2. Masalah penghadaman makanan dan perut meragam
3. Rasa kurang selesa pada perut, memulas dan bila makan rasa sakit
4. Mual, loya dan boleh membawa muntah
5. Cirit-birit, warna najis berbeza dan berwarna hitam
6. Badan terasa lemah dan mudah demam
7. Selalu kembung perut dan pedih ulu hati

Dengan memandang remeh soal pemakanan dan rasa biasa bila perut lapar dengan menahannya. Maka dengan faktor pengabaian kesihatan dan pemakanan ini sudah cukup untuk meletakkan anda antara penghidap Gastrik.

Usah pandang ringan soal Gastrik, kerana ia bersifat menghakis pada bahagian perut anda. Jika dibiarkan, dikhuatiri akan berlarutan dan membawa kepada kemudaratan.

Set Gastrik Shaklee saya syorkan untuk anda dalam merawat masalah Gastrik dengan pengambilan supplement Shaklee yang InsyaAllah selamat, berkesan dan mesra.

Hubungi/whatsapp saya di 014-507 5708 untuk khidmat nasihat kesihatan.

0 comments:

Catat Ulasan

Saya Nurul Huda Zakaria, Shaklee Independent Distributor (883327) kawasan Kota Bharu, Kubang Kerian dan Pengkalan Chepa. Produk Shaklee diyakini mampu memberi mutu kesihatan yang lebih baik seisi keluarga. Ianya sihat, selamat dan berkesan. Ingin berkongsi tips kejayaan perniagaan dan produk Shaklee hubungi/ whatsapp 014-507 5708. Terima kasih!

 
Inspirasi Huda (Sihat Bersama Vitamin)
Top