Dulu ada kenalan saya sebut tentang JOHN Shaklee, saya tanya apa benda JOHN Shaklee tu? Katanya supplement untuk sendi (antaranya). Saya bagitau dia, JOHN Shaklee tak famous, apa kata kalau kita famous kan AJHT Shaklee..

Tulisan di atas sekadar pemula bicara untuk angkat Advanced Joint Health Tablet (AJHT) Shaklee pagi ini.. Tengok dari jauh macam JOHN, bila dapat di tangan "oh.. AJHT Shaklee rupanya". So jangan tersilap, alang-alang menyeluk pekasam biar sampai pecah tempayang, membujur lalu jangan melintang pukang. Maasyi? Aina darasna?

Ok Advanced Joint Health Tablet (AJHT) ni supplement yang kebiasaan orang sebut untuk kebaikan sendi, itu yang popular.. Jangan dilupakan manfaat lain yang terdapat pada AJHT Shaklee ni. Ta'al haina, kita kongsi apa lagi kebaikan AJHT Shaklee ni.

1. Menyokong keselesaan sendi (Ekstrak Boswellia) dengan menghalang pembentukan bahan kimia yang menyerang tulang rawan. Ekstrak Boswellia digunakan dalam perubatan Ayuveda untuk menyokong kesihatan sendi sejak berkurun lamanya,. bahan aktif utama ekstrak Boswellia ialah asid boswelik yang berfungsi sebagai anti-radang semulajadi.

2. Bertindak sebagai kusyen (Ekstrak jagung) membantu mengekalkan tulang rawan. Ekstrak jagung membekalkan satu sumber yang pekat dengan glukosamina yang berfungsi untuk meningkatkan sokongan kusyen sendi dan pemeliharaan tulang rawan. Glukosamina ialah blok binaan utama bagi membina tulang rawan dan lendir bagi melincirkan sendi. Ia juga ditemui dalam tendon dan ligamen.

3. Memelihara tisu penyambung yang sihat (zink, tembaga, mangan dan vitamin C). Sebagai nutrien pentinng dalam kesihatan sendi, zink, tembaga, mangan dan vitamin C membekal sokongan nutrien untuk kolagen dan komponen tisu penyambung lain memberikan kekuatan dan struktur terhadap sendi.

Lagi...

1. Menyokong keselesaan sendi
2. Membantu kekalkan tulang rawan
3. Memelihara tisu penyambung yang sihat
4. Melancarkan pergerakan harian
5. Sangat berkesan, kesan positif selepas 5 hari pengambilan (ada ujian klinikal tau)
6. Menghalang pembentukan bahan kimia yang merosakkan tulang rawan
7. Anti radang semulajadi
8. Dibuat dari sumber tumbuh-tumbuhan semata-mata, asli dan semulajadi
9. Memberi kekuatan kepada struktur sendi
10. Bertindak seperti kusyen untuk melindungi tulang rawan, juga membekalkan glukosamina (penting untuk binaan tulang rawan dan lendir untuk licinkan sendi dalam tendon dan ligamen

Advanced Joint Health Tablet Shaklee mungkin antara supplement yang sesuai dijadikan buah tangan setiap bulan kepada ibu dan ayah kita. So macam mana? Sayang tak emak dan abah kita?

Hubungi saya di 014-5075708 untuk konsultansi - Huda

0 comments:

Catat Ulasan

Saya Nurul Huda Zakaria, Shaklee Independent Distributor (883327) kawasan Kota Bharu, Kubang Kerian dan Pengkalan Chepa. Produk Shaklee diyakini mampu memberi mutu kesihatan yang lebih baik seisi keluarga. Ianya sihat, selamat dan berkesan. Ingin berkongsi tips kejayaan perniagaan dan produk Shaklee hubungi/ whatsapp 014-507 5708. Terima kasih!

 
Inspirasi Huda (Sihat Bersama Vitamin)
Top