Hari ni ambik alfafa..kenapa mcm pening2 je.."salah satu dari pertanyaan customer..biasalah..kita makan supplemen ke..ubat hospital ke..memang akan ada kesan penyembuhannya..atau kita panggil healing crisis kan..

Meh hari ni nak citer pasal healing crisis ni..korang tahu ke apa maksud nya? Biasanya kesan penyembuhan ni bnyak cara..tp bila kita ambik vitamin dari sumber semulajadi ni ..sistem dan sel dalam badan kita akan dirawat dan toksin dikeluarkan..sbb proses nilah kita jadi tak sedap badan ke..sakit2 badan..sakit kepala dan sebagainya.. Berlainan tau kalau kita ambik ubat hospital yg kalau kita telan..terus ilang sakit2 kita..ataupun vitamin sintetik tu..anda mesti tahu kan apa itu vitamin sintetik?ok..korang mesti tanya kenapa kan?..

contohnya lah..pagar umah kita yg dah pudar warna n nampak mcm berkarat tu..kita terus je cat baru..terus nampak baru dan elok dalam masa sekejap je kan..tp bila tgk dkt,tak cantik dan licin sbb kita cuma "tampal" je cat tukan..hah..mcmtulah perumpamaan nya bila ambik ubat2an lain ni..

tapi...bila kita ambik vitamin semulajadi ni..ia samalah mcm kita kikis buang warna cat asal kat pagar tu..dan cat balik..ambik masa kan..dan mestilah ada kesan dulu...nampak hitam dan buruk kan..tapi bila dah cat...eloklah pagar tu untuk jangka masa panjang.. 

Saya nak cakapnya kat cni...samalah jugak ngn bdan kita....bila dah bertindak balas dengan vitamin semulajadi...memang ada kesan...sbb nak 'mencantikkan' sel dan sistem tubuh kita, semua yang tak cantik kena keluar dulu... seperti pagar tadilah yang nampak buruk dan hitam, macam tulah jugak badan kita akan mengalami healing crisis...paham ye...simple je.. 

biasanya gejala2 yg ramai pengguna Shaklee ni komplen.. 

1. *Pening *
2. *Mual *
3. *Badan panas *
 4. *Demam *
 5. *Sakit kepala *
 6. *Sakit pinggang *
7. *Mengantuk *
8. *Muntah-muntah *
9. *Berpinar-pinar *
10. *Jerawat *
11. *Ulser *
12. *Rasa tak larat *
13. *Emosi terganggu * 

dan bnyak lagi sebenarnya...bergantung pada sistem badan kita dan antibodi kita jugak...jd masing2 org tak sama kan..hormon pun tak sama..hehehe.. ;-)..cuma anda perlu tahu..jika ada simptom2 ni...ianya memang petanda yang sangat baik...

 sebenarnya korang boleh je atasi healing crisis ni.. 

1. *kena minum air yang banyak -- air masak/air kosong *
2. *kena jugak rehat yg cukup..*
3. *kena bnyak sabar..tak boleh stress *
4. *kena sentiasa ingat Allah..semua penyakit ada ubatnya.. *
 
 healing crisis ni biasanya taklah lama...bila toksin semua dah kuar..badan kita akan lebih sihat ...bertenaga...awet muda..cantik..dan sebagainya..tak gtu anda yg pernah cuba???

jangan ragu2 nak cuba vitamin2 shaklee ni..kesannya takkan mengecewakan..

Credit

 Pertanyaan, konsultasi dan pesanan boleh hubungi saya di: 014-507 5708 atau WahatsApp 014-827 5867. ~ www.inspirasihuda.blogspot.com

0 comments:

Catat Ulasan

Saya Nurul Huda Zakaria, Shaklee Independent Distributor (883327) kawasan Kota Bharu, Kubang Kerian dan Pengkalan Chepa. Produk Shaklee diyakini mampu memberi mutu kesihatan yang lebih baik seisi keluarga. Ianya sihat, selamat dan berkesan. Ingin berkongsi tips kejayaan perniagaan dan produk Shaklee hubungi/ whatsapp 014-507 5708. Terima kasih!

 
Inspirasi Huda (Sihat Bersama Vitamin)
Top