Vivix dan Vita-Lea for Children

promosi, shaklee, julai 2016, vivix, vitalea, vitalea for children, antioksidan, multivitamin, suplemen, vitamin, inspirasihuda,
Promosi Shaklee Julai 2016

Promosi Shaklee Julai 2016 membuka tirai lebaran fitrah bagi umat Islam setelah sebulan mengerjakan ibadah puasa di bulan Ramadhan dengan pelbagai ganjaran yang disediakan. Kini Syawal menjelma untuk meraikan kejayaan ibadah di sepanjang Ramadhan lalu. Hari Raya Aidilfitri atau 1 Syawal yang jatuh pada 6 Julai 2016 turut sama diraikan oleh Shaklee Malaysia dengan produk promosi Shaklee bagi bulan ini iaitu Vivix dan Vita-Lea for Children.

Promosi Shaklee Julai 2016 - Vivix

promosi, shaklee, julai 2016, vivix, antioksidan, suplemen, vitamin, inspirasihuda,
Promosi Shaklee Julai 2016 Vivix


Suplemen antioksidan terunggul Shaklee dengan resveratrol dan polifenol menjadikan Vivix vitamin terbaik untuk kesihatan sehingga berfungsi jauh ke dalam sel-sel badan. Sel-sel badan perlu dilindungi dari sebarangan ancaman kerosakan kerana keupayaan sel-sel badan yang sihat ini dapat membantu pemulihan, melambatkan proses penuaan dan membaik pulih sel-sel yang lain.
  • Vivix - Beli 6 Percuma 1 (Dapat Keahlian  Percuma dan Rebat Tunai)
  • Vivix - Beli 2 Jimat 5% (Dapat Keahlian  Percuma dan Rebat Tunai)
Ramai yang jatuh cinta dengan kehebatan dan kebaikan Vivix Shaklee dan ini diakui sendiri oleh Maznifaeza Mustaffa di SuperbVitamin. Sebut saja mengenai revolusi nutrisi yang terdiri dari botani eksklusif seperti polygonum cuspidatum, muscadine grapes, european elderberries dan purple carrot. Semua bahan ini mempunyai nilai khasiat yang tinggi sebagai mahkota penjagaan kesihatan. Promosi Shaklee Vivix Julai 2016 adalah peluang yang perlu diraih pecinta kesihatan.
Manfaat ringkas Shaklee Vivix dikongsikan: 
  1. Vivix membantu memerlahankan penuaan sel dan bertindak mengawal genetik.
  2. Vivix membantu keupayaan sel dengan meningkatkan tenaga sel.
  3. Vivix membantu proses penjagaan kesihatan secara menyeluruh.
  4. Vivix membantu persediaan badan untuk lebih bertenaga.
  5. Vivix membantu mengurangkan ancaman jangkitan kanser.
  6. Vivix membantu menguatkan sistem pertahanan badan.
Ketahui lagi dengan Vivix kolesterol ayah bertambah baik dan testimoni Vivix. 
beli, online, vivix, shaklee, antioksidan, vitamin, suplemen, inspirasihuda,

Artikel berkaitan Vivix Shaklee: 
promosi, shaklee, julai 2016, vitalea, vitalea for children, vitalea kid, multivitamin, suplemen, vitamin, inspirasihuda,
Promosi Shaklee Julai 2016 Vita-Lea for Children

Kanak-kanak dan pengambilan multivitamin Vita-Lea for Children adalah saat yang diidamkan oleh ibu bapa prihatin. Perkembangan kesihatan anak-anak adalah keutamaan ibu bapa yang peka dengan kehidupan harian mereka. Bermula di rumah sehingga di sekolah, kesihatan anak-anak adalah kunci utama penerimaan proses pembelajaran mereka di bilik darjah. Ibu bapa tentu gembira dengan peluang promosi Shaklee Vita-Lea for Children Julai 2016 ini masih terus berlangsung setiap bulan.
  • Vita-Lea for Children - Beli 3 Percuma 1 
Pendidikan anak-anak di sekolah akan menjadi lebih mudah dari sudut penerimaan mereka apabila aspek kesihatan diberi perhatian oleh setiap ibu bapa. Setelah menikmati pelbagai juadah Hari Raya Aidilfitri dan tidak kurang terdapat juga makanan ringan (rendah khasiat)  yang bukan dalam kategori makanan yang baik untuk kesihatan mereka serta pengambilannya yang mungkin agak banyak seperti junk foods dan fast foods juga boleh mengurangkan penerimaan badan mereka yang sepatutnya memerlukan lebih banyak makanan berkhasiat. Pemakanan anak-anak menjadi persoalan Puan Oja "adakah kita yakin anak-anak sentiasa mendapat nutrisi yang secukup?" menerusi blog beliau CelikNutrisi.
Manfaat ringkas Vita-Lea for Children dikongsikan : 


  1. Menyediakan 18 mineral yang diperlukan.
  2. Pemanis semulajadi yang tidak menyebabkan kerosakan gigi.
  3. Tiada bahan perasa, pewarna dan pemanis tiruan.
  4. Berperisa anggur yang digemari kanak-kanak dan bebas gluten.
  5. Nutrien lengkap mencakupi keperluan dan tumbesaran kanak-kanak.
  6. Multivitamin terbaik dan penyerapan pantas.
Ketahui lagi suplemen kita dan anak di musim panas terik
beli, online, shaklee, vitalea, vitalea for children, multivitamin, suplemen, kanak kanak, inspirasihuda,
Video berkaitan Vita-Lea for Children Shaklee :

Hari Raya Aidilfitri Lebih Meyakinkan Dengan Set Detox Shaklee

set detox shaklee, detoks, hiduphebat, liveamazaing, poweredbysms, shaleedetox, inspirasihuda,
Set Detox Shaklee #hiduphebat #liveamazing #poweredbySMS #shakleedetox
Setelah menjalani ibadah puasa Ramadhan yang lalu tentu memperolehi kesan yang memuaskan dengan memiliki berat badan yang bagus dan kesihatan yang baik. Namun kini Hari Raya Aidilfitri telah diraikan oleh semua lapisan masyarakat. Sudah tentu banyak hidangan yang telah diambil tanpa mengira ukuran dan jumlah kalori serta kolesterol kerana sukar untuk mengelak ajakan untuk menjamu hidangan. Berat badan manusia akan bertambah dengan hanya 2 minggu bermula hari raya diraikan. Shaklee memberikan alternatif kesihatan dengan produk detoks. Fungsi dari setiap produk detoks ini mempunyai keistimewaan tersendiri. Shaklee Malaysia melancarkan kempen detoks bermula April 2016. Menampilkan Set Detox Shaklee Alfalfa Complex, DTX Complex, Herb-Lax, Peppermint Ginger Plus dan Vivix pada harga istimewa. Set Detox Shaklee dengan hashtag #HidupHebat #LiveAmazing #PoweredBySMS dan #ShakleeDetox menyediakan keistimewaan seperti berikut:
  1. Keahlian percuma seumur hidup
  2. Kos pos percuma
  3. Bonus RM33.00 

Bagaimana untuk mendapatkan produk Shaklee?


Anda boleh menghubungi kami melalui SMS atau WhatsApp di 014-507 5708 (Nurul Huda) untuk mendapatkan maklumat dan panduan berkenaan suplemen Shaklee. Penghantaran produk melalui Pos Laju Malaysia dan kami juga membuat penghantaran sendiri (COD) ke destinasi anda bagi kawasan Kota Bharu dan sekitarnya.
 
InspirasiHuda~
Your Trusted Shaklee Consultant!
Shaklee ID 883327 | 014 507 5708

0 comments:

Catat Ulasan

Saya Nurul Huda Zakaria, Shaklee Independent Distributor (883327) kawasan Kota Bharu, Kubang Kerian dan Pengkalan Chepa. Produk Shaklee diyakini mampu memberi mutu kesihatan yang lebih baik seisi keluarga. Ianya sihat, selamat dan berkesan. Ingin berkongsi tips kejayaan perniagaan dan produk Shaklee hubungi/ whatsapp 014-507 5708. Terima kasih!

 
Inspirasi Huda (Sihat Bersama Vitamin)
Top