OsteMatrix dan Vita-Lea for Children

promosi, shaklee, ostematrix, vitalea for children, kalsium, vitamin, kanak kanak, suplemen, inspirasihuda
Promosi Shaklee Ogos 2016

Promosi Shaklee Ogos 2016 kembali dengan menampilkan produk kesihatan tulang OsteMatrix dan produk kesihatan harian kanak-kanak Vita-Lea for Children. Inspirasi Huda melihat, vitamin OsteMatrix selalunya mendapat perhatian dari kalangan wanita dan para ibu yang sangat berpuas hati dengan manfaat yang diperolehi dari pengambilan OsteMatrix untuk kesihatan harian. Promosi bulanan Shaklee Malaysia terus memberi pulangan yang hebat untuk ahli.

Promosi Shaklee Ogos 2016 - OsteMatrix

promosi, shaklee, ostematrix, tulang, kalsium, wanita, haid, vitamin, suplemen, inspirasihuda
Promosi Shaklee Ogos 2016 - OsteMatrix

Suplemen yang membekalkan keperluan kesihatan seperti kalsium, magnesium, vitamin D dan khasiat dari pelbagai mineral lain dapat membantu memulihkan masalah seperti tulang yang tidak kuat, tekanan darah, sembelit, haid, kekejangan dan masalah tidur.
  • OsteMatrix - Beli 6 Percuma 1
  • OsteMatrix - Beli 2 Jimat 5%
Semua pengguna pasti mengakui bahawa suplemen OsteMatrix adalah vitamin PASTI BELI walaupun sebulan sekali bagi mereka yang telah menggunakannya sejak sekian lama terutama kaum wanita. Ini diakui oleh SID Umi Nazrah yang berkongsi maklumat di blog beliau berkaitan kekurangan kalsium yang dihadapi ramai wanita Malaysia. Justeru, promosi Shaklee Ogos 2016 adalah peluang yang harus dimiliki setiap wanita untuk mendapatkan suplemen OsteMatrix pada harga yang menjimatkan.
Manfaat ringkas Shaklee OsteMatrix dikongsikan :
  1. OsteMatrix membantu menguatkan tulang.
  2. OsteMatrix membantu mencegah obesiti.
  3. OsteMatrix membantu melindungi otot jantung.
  4. OsteMatrix membantu mengelakkan kanser kolon.
  5. OsteMatrix membantu mencegah blues-pra haid
  6. OsteMatrix membantu mengawal tekanan darah.
Ketahui lagi 10 kebaikan kalsium dan  testimoni OsteMatrix.

Artikel berkaitan OsteMatrix Shaklee:
promosi, shaklee, vitalea for children, anggur, multivitamin, suplemen, kanak kanak, inspirasihuda
Promosi Shaklee Ogos 2016 - Vita-Lea for Children

Keprihatinan ibu bapa dalam meletakkan kesihatan anak-anak sebagai keutamaan adalah sangat diharapkan dan menjadi tanggungjawab setiap ibu bapa dan penjaga untuk menilai sejauh mana prestasi dan perkembangan anak-anak dari sudut kesihatan, pembelajaran dan persekitaran yang dilalui anak-anak. Multivitamin Vita-Lea for Children harus dilihat sebagai persediaan pemakanan sihat anak-anak dalam bentuk suplemen yang menyediakan lebih 18 mineral yang diperlukan. Promosi Shaklee Vita-Lea for Children Ogos 2016 tentunya dinantikan setiap ibu bapa yang peka terhadap perkembangan anak-anak.
  • Vita-Lea for Children  - Beli 3 Percuma 1
Pendidikan anak-anak akan menjadi lebih baik jika beberapa aspek lain turut diberi perhatian dan diambil peduli. Selain menyediakan kelengkapan sekolah dan memberi duit perbelanjaan setiap kali anak-anak melangkah ke bilik darjah, ibu bapa juga perlu memberi perhatian kepada pemakanan yang sihat dan seimbang. Menerusi entri MamaCilik, beliau turut menekankan soal pemakanan yang sihat terhadap anak-anak berikutan faktor persekitaran zaman kini yang lebih mencabar berbanding zaman dahulu. Cadangan pengambilan Vita-Lea for Children amat digalakkan untuk membekalkan khasiat mineral penting buat anak-anak.

Manfaat ringkas Vita-Lea for Children dikongsikan :


  1. Menyediakan 18 mineral yang diperlukan.
  2. Pemanis semulajadi yang tidak menyebabkan kerosakan gigi.
  3. Tiada bahan perasa, pewarna dan pemanis tiruan.
  4. Berperisa anggur yang digemari kanak-kanak dan bebas gluten.
  5. Nutrien lengkap mencakupi keperluan dan tumbesaran kanak-kanak.
  6. Multivitamin terbaik dan penyerapan pantas.
Ketahui lagi suplemen kita dan anak di musim panas terik

Selepas Sebulan Hari Raya Pastikan Detoks Untuk Diri Sendiri

set, detox, shaklee, vivix, alfalfa, peppermint, herblax, dtx, detoks, usus, inspirasihuda
Set Detox Shaklee #hiduphebat #liveamazing #poweredbySMS #shakleedetox
Meraikan Syawal sebulan yang lalu tentunya ramai mengharapkan agar kesihatan dapat dijaga sebaik mungkin. Ini kerana cabaran berhadapan dengan pelbagai makanan hari raya yang begitu 'sedap' dan 'menyelerakan'. Sudah tentu banyak hidangan yang telah diambil tanpa mengira ukuran dan jumlah kalori serta kolesterol kerana sukar untuk mengelak ajakan untuk menjamu hidangan. Berat badan manusia akan bertambah dengan hanya 2 minggu bermula hari raya diraikan. Shaklee memberikan alternatif kesihatan dengan produk detoks. Fungsi dari setiap produk detoks ini mempunyai keistimewaan tersendiri. Shaklee Malaysia melancarkan kempen detoks bermula April 2016. Menampilkan Set Detox Shaklee Alfalfa Complex, DTX Complex, Herb-Lax, Peppermint Ginger Plus dan Vivix pada harga istimewa. Set Detox Shaklee dengan hashtag #HidupHebat #LiveAmazing #PoweredBySMS dan #ShakleeDetox menyediakan keistimewaan seperti berikut:
  1. Keahlian percuma seumur hidup
  2. Kos pos percuma
  3. Bonus RM33.00 

Bagaimana untuk mendapatkan produk Shaklee?


Anda boleh menghubungi kami melalui SMS atau WhatsApp di 014-507 5708 (Nurul Huda) untuk mendapatkan maklumat dan panduan berkenaan suplemen Shaklee. Penghantaran produk melalui Pos Laju Malaysia dan kami juga membuat penghantaran sendiri (COD) ke destinasi anda bagi kawasan Kota Bharu dan sekitarnya.
 
InspirasiHuda~
Your Trusted Shaklee Consultant!
Shaklee ID 883327 | 014 507 5708

0 comments:

Catat Ulasan

Saya Nurul Huda Zakaria, Shaklee Independent Distributor (883327) kawasan Kota Bharu, Kubang Kerian dan Pengkalan Chepa. Produk Shaklee diyakini mampu memberi mutu kesihatan yang lebih baik seisi keluarga. Ianya sihat, selamat dan berkesan. Ingin berkongsi tips kejayaan perniagaan dan produk Shaklee hubungi/ whatsapp 014-507 5708. Terima kasih!

 
Inspirasi Huda (Sihat Bersama Vitamin)
Top