ESP, Sustained Release Vita-C Plus & Vita-Lea for Children

esp, vita c, vitalea children, promosi, shaklee, september 2016, inspirasihuda, supelemen, vitamin, produk,
Promosi Shaklee September 2016
Promosi Shaklee September 2016 kembali dengan menampilkan produk pemakanan sihat dan nutrisi penting Soy Protein Isolate Powder - ESP, Sustained Release Vita-C Plus dan produk kesihatan harian kanak-kanak Vita-Lea for Children. Inspirasi Huda melihat suplemen berkhasiat protein ESP dan vitamin C keluaran Shaklee iaitu Vita-C Plus sentiasa mendapat perhatian dari kalangan semua peringkat usia yang sangat berpuas hati dengan manfaat yang diperolehi dari pengambilan ESP dan Vita-C Plus untuk kesihatan harian. Begitu juga multivitamin kanak-kanak Vita-Lea for Children terus mendapat tempat di kalangan ibu bapa prihatin. Promosi bulanan Shaklee Malaysia terus memberi pulangan yang hebat untuk ahli.

 

Promosi Shaklee September 2016 - ESP

Suplemen yang membekalkan keperluan kesihatan seperti kalsium dan khasiat dari pelbagai mineral lain dapat membantu memulihkan masalah seperti kulit yang tidak sihat,masalah kesuburan suami & isteri , membantu meningkatkan susu badan dan membantu menurunkan berat badan.

  • ESP - Beli 6 Percuma 1
  • ESP - Beli 2 Jimat 5%

Semua pengguna pasti menyedari bahawa suplemen ESP adalah vitamin PASTI BELI walaupun sebulan sekali bagi mereka yang telah menggunakannya sejak sekian lama. Ini diakui oleh SID Syue Wana yang berkongsi maklumat di blog beliau berkaitan 33 manfaat ESP Shaklee berdasarkan 70 testimoni. Justeru, promosi Shaklee September 2016 adalah peluang yang harus dimiliki setiap orang untuk mendapatkan suplemen ESP pada harga yang menjimatkan.


Manfaat ringkas Shaklee ESP dikongsikan :
 
  1. Cerahkan kulit 
  2. Hilangkan jeragat  
  3. Membantu menghilangkan parut jerawat di muka 
  4. Bantu mempercepatkan penyembuhan luka  
  5. Memberi rasa kenyang bagi individu yang dalam proses mengurangkan berat badan 
  6. Anjalkan payudara
Ketahui lagi ESP bukan sekadar soya dan  testimoni ESP.


Artikel berkaitan ESP Shaklee:


Promosi Shaklee September 2016 - Vita C Plus

Ternyata vitamin C keluaran Shaklee adalah vitamin paling bermutu tinggi jika dilihat kepada proses penyediaannya, kandungan setiap biji vitamin C dan proses ketahanan yang sedikit lebih lama berbanding vitamin biasa. Ini kerana vitamin C tidak dapat menyimpan khasiatnya dengan begitu lama dalam badan.

  • Vita C Plus - Beli 6 Percuma 1
  • Vita C Plus - Beli 2 Jimat 5%

Khasiat vitamin C dapat diperolehi dari beberapa sumber, namun sumber yang paling tinggi khasiat vitamin C adalah datangnya dari sayur-sayuran. Pengguna mungkin agak sukar untuk sentiasa mendapatkan sayur-sayuran dalam jumlah yang banyak pada setiap hari penyediaan. Namun dengan adanya Vita-C Plus ini ia dapat membantu pengguna mendapatkan khasiat yang sama tanpa mengeluarkan modal yang tinggi bahkan ia tahan lama. Melalui blog Cara Makan yang memaparkan cara makan vitamin C Shaklee terdapat banyak info yang diperolehi di sini. Peluang promosi Shaklee September 2016 adalah saat yang harus diburu dan dicemburui setiap orang untuk mendapatkan suplemen Vita-C Plus pada harga yang sangat memuaskan.


Manfaat ringkas Shaklee Vita-C Plus dikongsikan :
 
  1. Antioksidan
  2. Membantu sembuhkan demam 
  3. Mengurangkan risiko tekanan darah tinggi
  4. Membantu mencegah keracunan 
  5. Membantu mengatasi tekanan (stres)
  6. Membantu mencegah kencing manis
Ketahui lagi Vita-C Plus dan  testimoni Vita-C Plus.


Artikel berkaitan Vita-C Plus Shaklee:

Promosi Shaklee September 2016 - Vita-Lea for Children


Keprihatinan ibu bapa dalam meletakkan kesihatan anak-anak sebagai keutamaan adalah sangat diharapkan dan menjadi tanggungjawab setiap ibu bapa dan penjaga untuk menilai sejauh mana prestasi dan perkembangan anak-anak dari sudut kesihatan, pembelajaran dan persekitaran yang dilalui anak-anak. Multivitamin Vita-Lea for Children harus dilihat sebagai persediaan pemakanan sihat anak-anak dalam bentuk suplemen yang menyediakan lebih 18 mineral yang diperlukan. Promosi Shaklee Vita-Lea for Children Ogos 2016 tentunya dinantikan setiap ibu bapa yang peka terhadap perkembangan anak-anak.

  • Vita-Lea for Children  - Beli 3 Percuma 1
Pendidikan anak-anak akan menjadi lebih baik jika beberapa aspek lain turut diberi perhatian dan diambil peduli. Selain menyediakan kelengkapan sekolah dan memberi duit perbelanjaan setiap kali anak-anak melangkah ke bilik darjah, ibu bapa juga perlu memberi perhatian kepada pemakanan yang sihat dan seimbang. Menerusi entri MamaCilik, beliau turut menekankan soal pemakanan yang sihat terhadap anak-anak berikutan faktor persekitaran zaman kini yang lebih mencabar berbanding zaman dahulu. Cadangan pengambilan Vita-Lea for Children amat digalakkan untuk membekalkan khasiat mineral penting buat anak-anak.



Manfaat ringkas Vita-Lea for Children dikongsikan :


  1. Menyediakan 18 mineral yang diperlukan.
  2. Pemanis semulajadi yang tidak menyebabkan kerosakan gigi.
  3. Tiada bahan perasa, pewarna dan pemanis tiruan.
  4. Berperisa anggur yang digemari kanak-kanak dan bebas gluten.
  5. Nutrien lengkap mencakupi keperluan dan tumbesaran kanak-kanak.
  6. Multivitamin terbaik dan penyerapan pantas.
Ketahui lagi suplemen kita dan anak di musim panas terik

Bagaimana untuk mendapatkan produk Shaklee?



Anda boleh menghubungi kami melalui SMS atau WhatsApp di 014-507 5708 (Nurul Huda) untuk mendapatkan maklumat dan panduan berkenaan suplemen Shaklee. Penghantaran produk melalui Pos Laju Malaysia dan kami juga membuat penghantaran sendiri (COD) ke destinasi anda bagi kawasan Kota Bharu dan sekitarnya.
 
InspirasiHuda~
Your Trusted Shaklee Consultant!
Shaklee ID 883327 | 014 507 5708

1 comments:

  1. Shaklee ni merupakan salah satu bisnes terbaik masakini, ada nama, senang nak promote online..

    BalasPadam

Saya Nurul Huda Zakaria, Shaklee Independent Distributor (883327) kawasan Kota Bharu, Kubang Kerian dan Pengkalan Chepa. Produk Shaklee diyakini mampu memberi mutu kesihatan yang lebih baik seisi keluarga. Ianya sihat, selamat dan berkesan. Ingin berkongsi tips kejayaan perniagaan dan produk Shaklee hubungi/ whatsapp 014-507 5708. Terima kasih!

 
Inspirasi Huda (Sihat Bersama Vitamin)
Top