Persediaan Puasa Dan Kecergasan Sepanjang Hari

set ramadhan, shaklee, esp, lecithin, meal shakes, perfomance, vitamin, suplemen, puasa, cergas, kenyang, inspirasihuda
Set Ramadhan Shaklee

Set Ramadhan Shaklee menemui penggemar pemakanan sihat menampilkan Soy Protein Isolate Powder ESP, Meal Shakes, Performance dan Lecithin sebagai persediaan puasa dan kecergasan sepanjang hari. Berbicara soal Ramadhan, teringat lagu berunsur ketuhanan 'Pertama Ramadhan Ini' dendangan Allahyarham Shamrin dari kumpulan Fotograf yang selalu berkumandang di radio sepanjang Ramadhan, "Pertama Ramadhan ini.. Aku tidak kehausan lagi.. Kerna merinduiMu.." 
Sebagai umat Islam, persediaan puasa dari sudut fizikal dan mental seeloknya dimulakan sebelum bermulanya bulan diturunkan al-Quran ini. Melatih diri untuk berpuasa, begitu juga menggantikan puasa bagi wanita, bahkan terdapat banyak kelebihan meraikan tiga bulan pertama sebelum Ramadhan dengan amalan-amalan tertentu.

Cuaca panas yang datang dari fenomena El-Nino mengundang keresahan ramai menjelang Ramadhan tidak lama lagi. Persediaan bagaimana yang sewajarnya dilakukan agar kesihatan diri dapat dijaga untuk meneruskan aktiviti ibadah sepanjang bulan puasa. Siang berpuasa, malam pula Solat Tarawikh sudah menjadi rutin harian sepanjang Ramadhan. Bagaimana pula mereka yang seharian terdedah di bawah cuaca panas seperti peniaga Bazar Ramadhan, pekerja binaan dan pengawal lalu lintas tentu berisiko dengan ancaman dehidrasi, kelesuan dan sebagainya. Di sini disarankan pengambilan 'Set Ramadhan Shaklee'.

baju, raya, diet, ramadhan, puasa, cantik, baju raya

Ada Apa Dengan Set Ramadhan Shaklee?


Set Ramadhan Shaklee menampilkan empat produk utama sebagai persediaan kesihatan dan kecergasan sepanjang bulan puasa. Kebaikan yang terdapat pada set Ramadhan Shaklee dijelaskan sebagai berikut:
  • Soy Protein Isolate Powder (ESP) - Diperkaya dengan sumber protein semulajadi, memberi tenaga untuk tempoh lama dan rasa kenyang.
  • Performance - Membantu elakkan gejala dehidrasi dan mengekalkan bendalir serta paras gula dalam darah.
  • Meal Shakes - Serbuk minuman berperisa vanilla yang enak berkhasiat, dilengkapi mineral semulajadi sebagai multivitamin diperkaya dengan protein dan serat.
  • Lecithin - Pemecah lemak, membantu proses penurunan berat badan dengan menghalang peningkatan jumlah kolesterol jahat. Sumber kolina terbaik untuk kesihatan otak.

Set Ramadhan Shaklee Untuk Siapa?

Set Ramadhan Shaklee sesuai untuk diamalkan di semua peringkat usia, baik dari usia muda hingga ke warga tua. Baik untuk mereka yang sedang menuntut di bangku sekolah atau mereka yang dah bekerja. Kanak-kanak pula disarankan untuk mengambil Meal Shakes dan Performance.
Bagi ibu hamil dan menyusu, set Ramadhan Shaklee sangat digalakkan untuk menjaga kesihatan dan kecergasan ibu sepanjang berpuasa. Lebih menarik lagi, set Ramadhan Shaklee ini juga membantu meningkatkan jumlah aliran susu dan kesannya dapat dirasai bagi ibu yang selalu mengepam susu.
set ramadhan, shaklee, meal shakes, lecithin, esp, perfomance, vitamin, suplemen, puasa, cergas, kenyang, inspirasihuda
Set Puasa Shaklee

Bagaimana untuk mendapatkan produk Shaklee?


Anda boleh menghubungi kami melalui SMS atau WhatsApp di 014-507 5708 (Nurul Huda) untuk mendapatkan maklumat dan panduan berkenaan suplemen Shaklee. Penghantaran produk melalui Pos Laju Malaysia dan kami juga membuat penghantaran sendiri (COD) ke destinasi anda bagi kawasan Kota Bharu dan sekitarnya.
 
InspirasiHuda~
Your Trusted Shaklee Consultant!
ShakleeID 883327 | 014 507 5708

5 comments:

  1. Jgn ada yg culas kata gastrik lagi
    Kalau gastrik boleh cuba ini sebab usaha kena ada..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ye betul tu Kakzakie Purvit. Gastrik hanyalah gejala, bukan penyakit. Kaedah untuk menghadapinya pun pelbagai, termasuk penyediaan supleemn.

      Padam
  2. Bagus produk shaklee nie.. terbaikkk

    BalasPadam
    Balasan
    1. Shaklee produk mesra alam, selamat dan berkesan.

      Padam
  3. boleh bantu anak-anak ber[uasa dgn shaklee ... memang terbaiklah .

    BalasPadam

Saya Nurul Huda Zakaria, Shaklee Independent Distributor (883327) kawasan Kota Bharu, Kubang Kerian dan Pengkalan Chepa. Produk Shaklee diyakini mampu memberi mutu kesihatan yang lebih baik seisi keluarga. Ianya sihat, selamat dan berkesan. Ingin berkongsi tips kejayaan perniagaan dan produk Shaklee hubungi/ whatsapp 014-507 5708. Terima kasih!

 
Inspirasi Huda (Sihat Bersama Vitamin)
Top