Pernahkah anda mengalami masalah sakit belakang dan pinggang??

Kajian mendapati 80% ibu yang melahirkan anak mengalami sakit belakang dan pinggang.

Haaa...ramai rupanya ibu-ibu mengalami masalah ni..huda pun pernah alami...derita betul..terbongkok-bongkok akibat sakit pinggang.Kadang-kadang rasa dah macam  ''nenek kebayan" pun ada...hihi...padahal masa tu anak baru ada sorang.....sedih betul ingat peristiwa tu....

Saya juga pernah mengalami sakit pinggang selepas bersalin.


Kesian kat ibu-ibu yang mungkin ada masalah sakit belakang dan pinggang ni,huda rasa terpanggil nak share dengan ibu- ibu diluar sana yang mungkin tengah mencari ubat penawar sakit pinggang yang boleh melegakan masalah tersebut.

Kalsium pilihan saya untuk mengatasi masalah sakit pinggang dan belakang


Pengambilan kalsium setiap hari secara konsisten dapat membantu ibu-ibu mengatasi masalah sakit belakang dan pinggang.Ia juga dapat mengatasi terjadinya kekejangan otot.

Disamping itu ia juga membantu menambahkan susu ibu serta membekalkan kalsium secukupnya buat simanja..Tulang dan gigi simanja pun kuat taw.....

Bukan setakat redakan sakit pinggang ibu malah kalsium bertindak lebih dari itu...


Bukan itu sahaja ,kalsium juga dapat membantu melawaskan pembuangan najis setiap pagi...Jadi,tiadalah masalah sembelit dikalangan ibu dan bayi.Masalah sembelit tidak boleh dipandang remeh,ia boleh menjadi penyebab kepada buasir.Ramai juga ibu hamil mengalami masalah buasir ketika hamil.Kesian ibu-ibu..



Lagi best!!! pengalaman saya mengambil kalsium ni kan..ia dapat membantu ibu2 tidur dengan lena sepanjang malam walaupun kerap bangun malam untuk menyusukan bayi.Bagi saya, ibu-ibu perlu cuba kalsium yang saya amalkan setiap hari ni.supaya ibu-ibu menyusu dapat masa tidur yang berkualiti.

Semoga perkongsian ini membantu ibu-ibu yang sedang merana sakit belakang dan pinggang..Lagi bagus sekiranya ibu-ibu konsisten mengambil kalsium sejak hamil lagi...

Promosi bulanan Shaklee

Peluang untuk mendapat tawaran istimewa melalui produk Shaklee sentiasa terbuka. Setiap bulan Shaklee Malaysia akan memperkenalkan beberapa produk sasaran promosi untuk ahli mendapatkan manfaat yang lebih tinggi melalui jualan dan pengguna mendapat penjimatan berganda selain terus konsisten dengan makanan tambahan yang kaya dengan serat dan mineral. Promosi bulanan Shaklee terus menjadi tumpuan ahli dan pengguna yang bijak. 

Bagaimana untuk mendapatkan produk Shaklee?

Anda boleh menghubungi kami melalui SMS atau WhatsApp di 014-507 5708 (Nurul Huda) untuk mendapatkan maklumat dan panduan berkenaan suplemen Shaklee. Penghantaran produk melalui Pos Laju Malaysia dan kami juga membuat penghantaran sendiri (COD) ke destinasi anda bagi kawasan Kota Bharu dan sekitarnya.

InspirasiHuda~
Your Trusted Shaklee Consultant!
ShakleeID 883327 | 014 507 5708 

2 comments:

  1. ternyata besar faedahnya suplimen kesihatan begini kepada mereka yang memerlukan

    BalasPadam

Saya Nurul Huda Zakaria, Shaklee Independent Distributor (883327) kawasan Kota Bharu, Kubang Kerian dan Pengkalan Chepa. Produk Shaklee diyakini mampu memberi mutu kesihatan yang lebih baik seisi keluarga. Ianya sihat, selamat dan berkesan. Ingin berkongsi tips kejayaan perniagaan dan produk Shaklee hubungi/ whatsapp 014-507 5708. Terima kasih!

 
Inspirasi Huda (Sihat Bersama Vitamin)
Top