Ibu yang menyusu berkongsi makanan bersama simanja melalui penyusuan.Proses ini sudah tentulah memerlukan nutrisi tinggi sekaligus melengkapkan keperluan zat ibu dan bayi.

Air penting untuk menyokong penyusuan yang berjaya,kebiasaannya ibu menyusu akan mudah berasa haus,gunakan rasa haus itu sebagai signal bahawa ibu perlu mengambil air ketika itu.

Hadkan minuman ringan, air berperasa, air buah, kordial dan minuman diet kerana kandungan nutrisi yang rendah dan berkemungkinan mempunyai kandungan gula yang tinggi. Elakkan juga minuman tenaga yang tinggi kandungan gula.


Thanks for reading! :)
semoga bermanfaat...
Anda inginkan set kesihatan Keluarga??juga untuk kesihatan menyeluruh??atau ingin mendapatkan suplement DETOX untuk mengekalkan kesihatan berpanjangan,jangan segan2 boleh hubungi saya di 014-5075708 ( huda )
  
Ingin mendapatkan supplemen yang sesuai untuk anda dan keluarga?
Atau ingin menjana pendapatan 4-5 angka dengan hanya duduk di rumah?
Hubungi huda untuk  FREE CONSULTATION
Ingin tahu bagaimana cara nak jadi ahli shaklee??klik dibawah.
HUDA | 014-5075708


www.inspirasihuda.blogspot.com
* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat,menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.


1 comments:

  1. susu ibu terbaik untuk bayi
    jadi ibu2 kena la jaga kesihatan agar susu sentiasa cukup untuk bayi

    BalasPadam

Saya Nurul Huda Zakaria, Shaklee Independent Distributor (883327) kawasan Kota Bharu, Kubang Kerian dan Pengkalan Chepa. Produk Shaklee diyakini mampu memberi mutu kesihatan yang lebih baik seisi keluarga. Ianya sihat, selamat dan berkesan. Ingin berkongsi tips kejayaan perniagaan dan produk Shaklee hubungi/ whatsapp 014-507 5708. Terima kasih!

 
Inspirasi Huda (Sihat Bersama Vitamin)
Top