Bahaya Kolestrol Tinggi. Kurus atau Gemuk tetap berhadapan dengan KOLESTROL TINGGI.

 
Ayah saya mengalami masalah kolestrol dan sentiasa mendapatkan rawatan dengan memenuhi temujanji Hospital. Hampir 20 tahun ayah memenuhi  setiap temujanji yang ditetapkan oleh pihak Hospital semata untuk memastikan kesihatan bertambah baik.

Ayah seorang yang kurus, tidak gemuk sebagaimana sesetengah orang apabila membicarakan soal kolestrol lalu kegemukan menjadi gambaran awal. Sebenarnya kolestrol tidak hanya boleh berlaku kepada seorang yang gemuk, ia juga boleh terjadi kepada orang yang kurus kerana kolestrol memasuki saluran darah.

Sedari awal ayah mengambil ubat-ubatan Hospital pastinya akan disertakan juga ubat kolestrol, namun kesihatan ayah tidak banyak berubah dalam erti kata untuk melihat ayah lebih sihat dan segar. Kesan rambut ayah mulai gugur mungkin juga dipengaruhi ubat-ubatan walaupun kelihatan ayah masih dapat bertahan dari keadaan yang tidak diingini.

Sebagai alternatif, kakak sulung saya yang merupakan pengedar suplemen membekalkan ayah dengan beberapa vitamin untuk membantu masalah kolestrol yang dihadapi ayah. Hari ke hari terus berlalu dengan pengambilan suplemen disusuli ubta-ubatan Hospital kesihatan ayah bertambah baik.

Temujanji dengan Hospital juga masih diteruskan seperti biasa. Alhamdulillah kami mendapati kesihatan ayah bertambah baik dan kelihatan cergas, mungkin melalui ikhtiar dan kesembuhan tentunya rasa syukur dirafa'kan ke hadrat Ilahi.

Ternyata suplemen banyak membantu kesihatan ayah


Sebagaimana kita tahu, suplemen melengkapkan keperluan nutrisi badan tanpa mengambil lemak yang berlebihan dari makanan. Suplement yang ayah ambil ini juga membantu mencegah kolestrol dari masuk ke dalam salur darah, ia mencairkan kolestrol berlebihan yang menempel di saluran darah.

Syukur kerana kami dipertemukan dengan supplemen ini. Inilah suplemen yang ayah saya ambil secara konsisten:
  1. Vivix : Untuk kesihatan menyeluruh. 
  2. Omegaguard : Mencairkan lemak kolestrol yang melekat di dalam salur darah. 
  3. Herblax : Membuang toksin di dalam badan. 
  4. Phytocol : Mencegah kolestrol dari masuk ke dalam saluran darah. 
  5. Multi-vitamin Vita-Lea : Melengkapkan nutrisi yang diperlukan oleh badan.
Suplemen ini tiada kesan sampingan yang memudaratkan badan, ia diperbuat dari sumber semulajadi, juga selamat dan berkesan.

Huda : 014-507 5708

0 comments:

Catat Ulasan

Saya Nurul Huda Zakaria, Shaklee Independent Distributor (883327) kawasan Kota Bharu, Kubang Kerian dan Pengkalan Chepa. Produk Shaklee diyakini mampu memberi mutu kesihatan yang lebih baik seisi keluarga. Ianya sihat, selamat dan berkesan. Ingin berkongsi tips kejayaan perniagaan dan produk Shaklee hubungi/ whatsapp 014-507 5708. Terima kasih!

 
Inspirasi Huda (Sihat Bersama Vitamin)
Top