Sebagaimana yang saya janjikan semalam. Maka hari ini saya melancarkan video slide terbaru 4 produk promosi Shaklee februari 2015 - Vita-Lea, Ostematrix, Vita-Lea for children dan Advanced Joint Health Tablet.

Melalui video ini saya kongsikan kepada anda sedikit ringkasan manfaat dan kebaikan 4 supplement penting ini. Selebihnya anda boleh melihat artikel saya yang terdahulu berkaitan promosi Shaklee februari 2015 dan manfaat yang terdapat di dalamnya.

Video untuk promosi bulanan ini adalah yang ke-2 saya terbitkan sebagai menyahut azam baru 2015. Video terdahulu (januari) berkisar promosi Shaklee Vita-Lea for children.

Terima kasih kepada encik suami yang banyak membantu.. "rendakan cindai asmara mu hanya untuk ku, di mahligai seribu rindu kita bertemu". Mudah-mudahan usaha yang kecil ini dapat membantu anda untuk mengenali Shaklee dengan lebih dekat lagi insya-Allah.

Selamat menonton!

Nurul Huda Zakaria | Pengedar Shaklee Kota Bharu | ID. 883327
014-507 5708

0 comments:

Catat Ulasan

Saya Nurul Huda Zakaria, Shaklee Independent Distributor (883327) kawasan Kota Bharu, Kubang Kerian dan Pengkalan Chepa. Produk Shaklee diyakini mampu memberi mutu kesihatan yang lebih baik seisi keluarga. Ianya sihat, selamat dan berkesan. Ingin berkongsi tips kejayaan perniagaan dan produk Shaklee hubungi/ whatsapp 014-507 5708. Terima kasih!

 
Inspirasi Huda (Sihat Bersama Vitamin)
Top