Aku Tanya Apa Khabar promosi Shaklee 2015
Shaklee kembali menghagatkan Promosi Februari 2015 membariskan supplement pujaan ramai iaitu Vita-Lea for children (Kanak-kanak), Ostematrix, Vita-Lea (dewasa) dan Advanced Joint Health Tablet.

Dunia supplement Shaklee sememangya sentiasa 'diintai' dan ditanya pengguna, produk apakah yang  mendapat promosi bulanan? Pengguna ingin tahu, seolah menyanyikan lagu "aku tanya apa khabar.. Aku tanya apa khabar semua.."? +Along Nisah  dan +Ganu Girl  akan jawab "Khabar baik.." (senyum).

Pakej promosi Shaklee tidak pernah menghampakan, paling menarik bulan februari 2015 sekali lagi menampilkan Vita-Lea for children yang pernah menghangatkan musim promosi januari lalu. Bagi teman-teman yang prihatin terhadap kesihatan anak-anak,  Vita-Lea for children pastinya menjadi perhatian dan saranan.

Vita-Lea for children mendapat tempat bagi promosi kali ini dengan sasaran pembelian sebanyak 3 unit/ botol untuk memperolehi 1 unit/ botol lagi sebagai percuma. Dalam erti kata lain beli 3 percuma 1. Tonton juga video slide kelebihan dan manfaat Vita-Lea for children yang telah saya muat naik di youtube pada bulan yang lepas.

Ostematrix menerjah ruang promosi februari dengan 2 pakej istimewa. Pakej pertama - beli 6 percuma 1 dan pakej kedua -  beli 2 anda jimat 5%. Ostematrix sangat sesuai bagi mereka yang hamil, sedang berpantang dan menyusu bayi. Selain itu Ostematrix juga berkait  rapat dengan kesihatan tulang. Banyak lagi maklumat penting yang boleh anda dapati tentang kelebihan dan manfaat Ostematrix Shaklee. Ingat kalsium, ingat Ostemetrix.

Vita-Lea untuk dewasa juga mendapat pakej promosi yang  menarik. Beli 6 percuma 1 atau beli 2 anda mendapat penjimatan sebanyak 5%. Vita-Lea sering mendapat perhatian semua peringkat usia, samada mereka yang masih belajar, mereka yang sudah berumah tangga dan tidak ketinggalan mereka yang sudah berusia. Semua peringkat usia memilih Vita-Lea sebagai vitamin harian dan keperluan untuk kesihatan berpanjangan. Mengandungi 12 vitamin dan 7 mineral sudah cukup untuk meletakkan Vita-Lea sebagai multi-vitamin pilihan yang disimpan khas dalam kotak simpanan istimewa bagi setiap pengguna. Ketahui lebih banyak lagi manfaat dan kebaikan multi-vitamin Vita-Lea.

Advanced Joint Health Tablet kali ini tampil dengan promosi beli 3 percuma 1. Ringkasannya AJHT Shaklee, jangan tersilap sebut JOHN Shaklee pula. Advanced Joint Health Tablet lebih popular sebagai supplement untuk penjagaan sendi. Namun terdapat banyak lagi manfaat Advanced Joint Health Tablet yang boleh anda dapati di sini.

Shaklee menawarkan kepada anda produk yang selamat dan berkesan Insya-Allah. Keberkesanannya sudah terbukti dan diakui ramai. Sehingga kini ramai pengguna masih terus mendapatkan supplement Shaklee kerana mereka tahu manfaat dan keberkesanan yang mereka rasa setelah mencuba. Bak kata Shila Amzah - Masih aku cinta.

0 comments:

Catat Ulasan

Saya Nurul Huda Zakaria, Shaklee Independent Distributor (883327) kawasan Kota Bharu, Kubang Kerian dan Pengkalan Chepa. Produk Shaklee diyakini mampu memberi mutu kesihatan yang lebih baik seisi keluarga. Ianya sihat, selamat dan berkesan. Ingin berkongsi tips kejayaan perniagaan dan produk Shaklee hubungi/ whatsapp 014-507 5708. Terima kasih!

 
Inspirasi Huda (Sihat Bersama Vitamin)
Top