Anda pernah dengar iklan/lagu dalam televisyen yang ditujukan khas untuk ibu? Lagu dalam iklan tersebut berbunyi "Ibu.. Ibu.. Engkaulah ratu hatiku. Bila ku berduka, engkau hiburkan selalu.."

Bayangkan jika anak anda yang menyanyikan lagu tersebut dan ditujkan kepada anda, apa perasaan anda? Tentu anda akan berasa terharu lebih-lebih lagi jika anak anda berumur 3 tahun ke bawah.

Sebagai ibu penyayang, anda pasti punya impian untuk anak. Impian dan harapan dari semua segi, agar anak berjaya, rajin, sopan, cergas dan sihat. Itu hanya sudut fizikal, bagaimana pula dengan rohani anak-anak? Tentu para ibu akan mengajar dan mendidik anak takutkan Allah, ajar baca doa, selawat dan mengaji. Bila dewasa sikit ajar solat, puasa dan sebagainya. Konklusi daripada semua itu adalah untuk melihat anak bertaqwa kepada Allah.

Faktor kesihatan sangat dititik beratkan oleh para ibu. Anda mungkin seorang ibu yang membaca artikel saya ketika ini tentunya terimbas dan merenung sejenak untuk melihat anak-anak berjaya sebagai mana yang saya coretkan di atas.

saya menawarkan sebuah supplement vitamin yang insyaAllah dapat membantu anak anda melengkapkan keperluan pemakanan penting bagi perkembangan fizikal dan mental anak-anak anda.

Meal Shakes Shaklee merupakan supplement terbaik untuk perkembangan anak-anak yang sedang membesar. Meal Shakes Shaklee dapat membantu selera makan anak anda, selain itu dapat membantu kesihatan anak anda yang selalu demam, batuk, asthma dan kurang berat badan. Ia selamat digunakan.


Saya kongsikan bersama anda kebaikan Meal Shakes Shaklee:

-Membekalkan dengan 19 vitamin dan mineral perlu untuk tumbesaran yang normal
-Menambah selera makan anak
-Anak tak mudah kerap jatuh sakit
-Membekalkan tenaga tambahan terutama bagi anak-anak yang berpuasa
-Mengatasi masalah sembelit kanak-
-Sebagai cara untuk menambah berat badan anak
-Kaya dengan kalsium, magnesium dan vitamin dan protein untuk perkembangan tulang yang sihat
-Meal Shake Shaklee sangat mudah diberi kepada anak-anak kerana boleh dibancuh dengan susu formula kerana rasa french vanilla dan teksturnya seperti susu tepung
-Meal Shake rendah lemak dan glisemik jadi anak anda tidak akan jadi obesiti
-Sesuai untuk anak-anak yang obesiti kerana beri rasa kenyang yang lama
-Meal shake merupakan makanan untuk otak yang bijak juga kerana mengandungi kolina, kalsium dan protein

Kanak sedari usia setahun sudah boleh mengambil Meal Shakes Shaklee (yang tidak menyusu badan) sebanyak satu sudu teh atau satu sudu KFC yang kecil. Anak-anak yang minum susu ibu tak digalakkan bancuh dengan susu ibu, kerana ada kemungkinan anak akan tolak terus minum susu ibu selepas itu sebab rasanya yang berlainan.

Bagi kanak-kanak berusia 4 tahun ke atas sukatannya sedikit sahaja setiap hari untuk membantu mengekalkan perlindungan system imun pada tahap terbaik.

Hubungi saya/WhatsApp/SMS di 014-507 5708 untuk membuat pesanan dan dapatkan harga istimewa!

#PenghantaranPercumaDiKotaBharuKubangKerianPengkalanChepaDanWakafCheYeh

0 comments:

Catat Ulasan

Saya Nurul Huda Zakaria, Shaklee Independent Distributor (883327) kawasan Kota Bharu, Kubang Kerian dan Pengkalan Chepa. Produk Shaklee diyakini mampu memberi mutu kesihatan yang lebih baik seisi keluarga. Ianya sihat, selamat dan berkesan. Ingin berkongsi tips kejayaan perniagaan dan produk Shaklee hubungi/ whatsapp 014-507 5708. Terima kasih!

 
Inspirasi Huda (Sihat Bersama Vitamin)
Top