Salam,selamat malam semua..Kali ni saya nak share Kenapa saya memilih untuk bersama Shaklee??niat saya yang pertama untuk membantu orang..macam mana nak bantu??saya nak bantu orang jadi sihat,mak ayah sihat,mertua sihat dan semua orang sihat..bila sihat,kita boleh beribadat,bertahajjud,boleh pergi masjid dan sebagainya.Anda pun tahu kan..betapa besarnya nikmat sihat..kita berusaha mengambil suplement,selebihnya Allah yang beri kita sihat..Kerana produk shaklee adalah produk yang selamat,berkesan dan semulajadi..


Yang kedua,membantu mereka yang memerlukan meyelesaikan masalah kewangan, memperolehi pendapatan yang tinggi.. terutama ibu2 tunggal,kerana dalam grup Jutawan semuanya tidak mustahil untuk kita semua menggapai bintang.Semuanya telah terbukti..


Antara yang saya sangat kagum dan sejuk hati bila berada bersama Shaklee ialah kami di grup Jutawan sentiasa diingatkan untuk bayar zakat, infaq, tahajud, Dhuha, zikir.. Jaga hubungan dengan Allah untuk jemput rezeki.. Then usaha tanpa jemu. TU KUNCI KEJAYAAN KAMI!

Rasa sangat sejuk hati melihat leader2 besar yang sangat humble.. Pakaian dan penampilan masih seperti biasa walaupun dah 5 angka tengah atau 6 angka.. Tak ada over pakaian branded from head to toe.. tak ada over2 nak kumpul handbeg, kasut branded setiap hari tukar. Ramai yang kekal selesa berjubah dan bertudung labuh, berpakaian sopan normal macam selalu.. Masih berdukung mengejar anak macam biasa..


Kami juga tak diajar buat bisnes cara cepat kaya.. atau cara beli rank untuk naik cepat.. Buat loan ribu riban, cari orang paksa orang tipu orang sana sini NO NO NO. Even kami diajar TAK PERLU CARI ORANG.. hihi. Hanya jadikan diri anda MAGNET! Kami juga tak diajar untuk impress orang / tarik orang dengan gambar kereta mewah, pakaian dan barangan berjenama.. even tak berminat nak tarik orang masuk semata2 kerana bonus besar!

Juga muhasabah yang selalu diingatkan untuk diri sendiri. Segalanya hanya pinjaman, milik Allah. Allah boleh bagi, dan Allah juga boleh ambil bila-bila masa. Lagi besar kejayaan dan kekayaan yang Allah bagi bermakna lagi besar tanggungjawab kita untuk menyumbang kepada Islam dan masyarakat. Jangan bangga diri, jangan lupa diri.. Sentiasa letakkan dunia di tangan, bukan di hati.

BE HUMBLE kerana kita adalah sentiasa adalah HAMBA ALLAH....


Saya telah membuat pilihan bijak bersama Shaklee,bagaimana dengan anda??nak cuba??

Hubungi saya di 014-5075708

FB: Nurul Huda

 inspirasihuda.blogspot.com 

  Dapatkan konsultasi dan maklumat lanjut dari saya sebagai Shaklee independent distributor anda

1 comments:

Saya Nurul Huda Zakaria, Shaklee Independent Distributor (883327) kawasan Kota Bharu, Kubang Kerian dan Pengkalan Chepa. Produk Shaklee diyakini mampu memberi mutu kesihatan yang lebih baik seisi keluarga. Ianya sihat, selamat dan berkesan. Ingin berkongsi tips kejayaan perniagaan dan produk Shaklee hubungi/ whatsapp 014-507 5708. Terima kasih!

 
Inspirasi Huda (Sihat Bersama Vitamin)
Top